Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweede digicorder Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tweede digicorder Telenet

    In het verleden is al eens een topic gestart onder deze titel maar da's ondertussen al een jaartje of vijf geleden. Ik veronderstel dat er ondertussen wel het één en ander veranderd is in TV-land.
    Ik zit met een probleempje. We hebben een tweede digicorder aangeschaft en ik kan geen verbinding krijgen met de eerste digicorder beneden. Alles is nochtans aangesloten zoals het hoort en de twee digicorders staan op "opnames delen". Real time kijken, opnemen en opnames bekijken gaat op beide digicorders maar terugkijktv gaat niet op de tweede digicorder boven. Ook krijg ik altijd de melding dat ik de aansluiting moet checken. Nochtans staat alles correct aangesloten. Kan er iemand hier eens (eventueel) correct en duidelijk zeggen hoe alles moet aangesloten worden aub ? Het is niet van levensbelang maar wel een beetje vervelend en niet echt de bedoeling hoe het nu in zijn werk gaat. Bedankt bij voorbaat.

  • #2
    Re: Tweede digicorder Telenet

    Hoi,

    heb je de tweede digicorder ook aangesloten via het netwerk?

    Dus deze moet via een netwerkkabel ook aangesloten worden op de modem/router.

    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: Tweede digicorder Telenet

      De tweede digicorder moet dus ook interactief zijn....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Tweede digicorder Telenet

        Zijn ze alle twee. Ondertussen kan ik al film bestellen op de tweede recorder maar nog steeds niet de eerste recorder bekijken (op die tweede tv). Maar we zoeken verder

        Comment


        • #5
          Re: Tweede digicorder Telenet

          Heb je bij de pagina "opnames" de functie "alle digicorders" aangeduid?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Tweede digicorder Telenet

            En staan ze beiden in hetzelfde netwerk (zelfde IP range)?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment

            Working...
            X