Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Umbrella

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Umbrella



    MVG


    jeannot

  • #2
    Re: Umbrella

    Heb die al ergens anders gezien, en daar was de huid niet zo plastiekerig, en de rechterhand niet overbelicht. Eén of andere compressie ergens zeker.
    Mag ik suggereren dat de positie tegenover de interessante achtergrond beter kon, centraal bvb.
    De paraplu is dan weer zo mooi verticaal, weinig modellen kunnen dat.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Umbrella

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Heb die al ergens anders gezien, en daar was de huid niet zo plastiekerig, en de rechterhand niet overbelicht. Eén of andere compressie ergens zeker.
      Mag ik suggereren dat de positie tegenover de interessante achtergrond beter kon, centraal bvb.
      De paraplu is dan weer zo mooi verticaal, weinig modellen kunnen dat.
      Centraler ging niet Lieven , er stond jammer genoeg een heftruck ....

      Comment


      • #4
        Re: Umbrella

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Centraler ging niet Lieven , er stond jammer genoeg een heftruck ....
        Dat is pech.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Umbrella

          Ik stoor me vooral een beetje aan de schuine achtergrond. Ik zou de foto wat draaien.
          Ik vind ook dat de hand waarmee het model de paraplu vasthoud iets te veel licht lijkt gevangen te hebben.

          Comment


          • #6
            Re: Umbrella

            Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
            Ik stoor me vooral een beetje aan de schuine achtergrond. Ik zou de foto wat draaien.
            Ik vind ook dat de hand waarmee het model de paraplu vasthoud iets te veel licht lijkt gevangen te hebben.
            En te zeggen dat dit zelfs zonder enige reserve licht bron getrokken is
            Het chocolade fabriek wordt gesloopt om er Loften op te bouwen de reden van afbraak ligt eraan dat het bijna vanzelf uit mekaar valt
            @ Lieven, of dat pech is weet ik niet kon hem niet verzetten alles was er op slot om het zo maar te zeggen het was al een gezever om er binnen te geraken
            mss volgt er nog wel iets uit de reeks
            Toch bedankt voor de feedback

            Comment


            • #7
              Re: Umbrella

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Het chocolade fabriek wordt gesloopt om er Loften op te bouwen de reden van afbraak ligt eraan dat het bijna vanzelf uit mekaar valt
              Volgens mij kan dit geen verklaring zijn voor het feit dat het gebouw op de achtergrond duidelijk schuin staat, ik kan me moeilijk inbeelden dat het volledige gebouw zo schuin staat

              Comment


              • #8
                Re: Umbrella

                Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                Volgens mij kan dit geen verklaring zijn voor het feit dat het gebouw op de achtergrond duidelijk schuin staat, ik kan me moeilijk inbeelden dat het volledige gebouw zo schuin staat
                Heb ik ook nergens gezegd denk ik toch ??
                Ik stel voor in tongeren nerem om er eens een kijkje te gaan nemen voor het tegen de grond ligt

                Comment

                Working...
                X