Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leegstand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Leegstand

    Wie ooit al eens gevoeld heeft aan een knikkergal, weet dat dit een bijzonder harde gal is.
    Harde gallen hebben hun nut in de strijd tegen bepaalde vijanden. Hoe harder de
    galwand, hoe kleiner de kans dat bijvoorbeeld sluipwespen kunnen binnendringen in de gal.





    Groeten,
    Eric

  • #2
    Re: Leegstand

    Dank voor de leerzame toelichting, je hebt dat weer mooi in beeld gezet
    Ik moet je toch wel bewonderen dat je buiten het macro seizoen toch wel constant onderwerpen uit je hoed tovert en zo de ganse tijd de macro afdeling hier op BD in leven hield, ik heb het nu en dan wat laten afweten!

    Comment


    • #3
      Re: Leegstand

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      Ik moet je toch wel bewonderen dat je buiten het macro seizoen toch wel constant onderwerpen uit je hoed tovert en zo de ganse tijd de macro afdeling hier op BD in leven hield!
      Volg hier volledig.
      Met het macroseizoen voor de deur zullen deze plaatjes er toch nog altijd uitspringen
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Leegstand

        Steeds mooi in beeld gezet en een interessante en leerrijke uitleg er bij!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment

        Working...
        X