Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bachelorproef: magazine rond Urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bachelorproef: magazine rond Urbex

    Hallo allemaal,

    Wij zijn twee studenten en zitten in ons laatste jaar Journalistiek aan Thomas More Mechelen. In het kader van onze bachelorproef hebben wij ervoor gekozen om een eigen magazine rond urban exploration te maken. We zijn nog maar beginners, maar we zijn ondertussen toch al een aantal keer gaan urbexen. In het magazine hebben wij ook een rubriekje 'Betrapt' waarin we leuke, spannende, bloedstollende, etc. verhalen brengen van urbexers die ooit al eens (net niet) betrapt werden. Het magazine wordt enkel verdeeld onder onze docenten en helpende handen (via pdf), niet voor commerciële doeleinden dus. Als jij zelf zo'n uniek verhaal hebt, dan horen we het graag! Alle hulp is welkom

    Je kan me contacteren op het volgende emailadres: r0294246@student.thomasmore.be

    Alvast bedankt!


    Vriendelijke groeten

  • #2
    Re: Bachelorproef: magazine rond Urbex

    Zelf niet zo'n spannend verhaal, maar misschien is aan ons Annie vragen: http://www.urbexannie.nl/?p=14807
    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

    Comment


    • #3
      Re: Bachelorproef: magazine rond Urbex

      Ik heb intussen ook al dik mijn deel meegemaakt
      Van betrappen in Miami Vice stijl, tot alarms die afgingen en een urbexgenootje die met haar ene voet door het plafond zakte bij farm T en ik zelf die bij La Maison Inondée met heel zijn hebben en houden in het water kletste
      Maar Anya zal zeker ook een en ander te vertellen hebben, ik ken haar goed.
      In het verleden zelf ook meegewerkt aan een mastersthesis criminologie "ruinejagen", en het was van in het begin ei-zo-na wel prijs zeker :-)

      @TS : neem eens contact met Jos Gruythuysen, hij is -nog meer dan Annie- een pionier in urbex, en bovendien een hele goede fotograaf.

      Comment


      • #4
        Re: Bachelorproef: magazine rond Urbex

        Na 10jaar urbexen kan ik genoeg verhaaltjes vertellen stuur je straks een mailtje

        Comment

        Working...
        X