Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dwars door vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] dwars door vlaanderen

    Jens Debusschere wint in extremis DDVL.

    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

  • #2
    Re: dwars door vlaanderen

    Knap werk, dof is goed. Vraag mij steeds af hoe ze het doen die fotografen nabij een aankomstplaats, met een vaste of een zoomlens. Zie er soms staan met vaste 500mm (of vergis ik mij) als de renner dan nogal laat zijn armen in de lucht steekt zoals gisteren het geval was moet je toch vlug naar een zoom grijpen.
    Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
    http://www.cyclingphoto.be

    Comment


    • #3
      Re: dwars door vlaanderen

      Gewoon een goed beeld.

      Kan het zijn dat je soms beelden levert voor het boekje cycling.be
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: dwars door vlaanderen

        Oorspronkelijk geplaatst door paris lover Bekijk bericht
        Knap werk, dof is goed. Vraag mij steeds af hoe ze het doen die fotografen nabij een aankomstplaats, met een vaste of een zoomlens. Zie er soms staan met vaste 500mm (of vergis ik mij) als de renner dan nogal laat zijn armen in de lucht steekt zoals gisteren het geval was moet je toch vlug naar een zoom grijpen.
        Ik werk met een vaste 300mm 2.8 zoals het merendeel van de fotografen. Sommige werken met een 400mm, maar dat was in DDVL inderdaad riskant. Een 500 mm wordt eigenlijk nooit gebruik. In de E3 van vrijdag stonden de fotografen verder en dan werd de 400mm meer gebruikt dan de 300mm. Idealiter zou je best werken meet een 600mm op de ene body en een 300 mm op de andere .. Dan kan je de spurt goed in beeld brengen met de 600 en dan nog snel wisselen... al, lukt dat in de praktijk uiteraard niet.


        Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
        Gewoon een goed beeld.

        Kan het zijn dat je soms beelden levert voor het boekje cycling.be
        Ja klopt, daar lever ik soms enkele foto's aan, net zoals aan Cycleliveplus.
        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment


        • #5
          Re: dwars door vlaanderen

          Mooi. Het juiste moment.
          www.peterwagemans.be

          Comment

          Working...
          X