Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pieter Embrechts

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Pieter Embrechts

    1




    2





    3

    De derde is bewust hard omgezet, het is de bedoeling om het als 'visitekaartje' te gebruiken, erg kleine afdrukken dus. Laat maar weten wat je er van vindt.

  • #2
    Re: Pieter Embrechts

    op de eerste heb je een mooie sfeer. echt men ding!

    Bij de 2de mis ik vooral scherpte op het gezicht.

    Derde is hard zoals je zegt...
    Zien we hier het ontwerp van je visitekaartje?
    Anders zou ik zeggen. Terug naar de ontwerpbank!
    Een url heeft geen slashen nodig of https enkel www.clikcofconcerts.wordpress.com en voor 15 euro per jaar kan je daar ook gewoon www.clikcofconcerts.be van maken ;-)
    Ook de url staat er gekapt op en dat kan weer voor verwarring zorgen...
    Geef ook wat meer info (naam, telefoonnummer, email, adres). Wil je je foto volledig houden dan kan je de achterkant vullen met info ;-)

    Persoonlijk zou ik de micro wegclonen...
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Pieter Embrechts

      Ik hou niet van drukke kaartjes, ik wil de foto's idd niet te veel bezoedelen. Ik ben geen pro die ermee moet netwerken, maar ik krijg regelmatig de vraag op concerten waar ze de foto's kunnen zien. Dan is dit voldoende als info en via mijn blog kunnen degene die mij willen contacteren de nodige info vinden. Ik heb dus ook geen 100den kaartjes nodig, enkele per maand is voldoende en dus druk ik die zelf af met 9 op een blad en moet alles op 1 kant.

      Sent from my CINK SLIM 2 using Tapatalk
      Last edited by kawaracer; 29 maart 2016, 21:52.

      Comment


      • #4
        Re: Pieter Embrechts

        De 1e heeft een mooie sfeer van het concert, maar de drummer valt bijna niet op. De belichting op hem, niet jouw schuld, was te zwak, hij hoort wel bij het totale plaatje van de groep en misschien kan je hem wat oplichten met photo shop. De 2e geniet meer mijn voorkeurk. Mooi moment. Het visitekaartje vind ik niet mijn ding., maar is een kwestie van smaak. De foto die erop staat vind ik wel mooi, enkel de rechterhand ontbreekt een stuk, maar moment en pose vind ik erg mooi. De harde omzetting vind ik ook wel ok. Groetjes Johan

        Comment


        • #5
          Re: Pieter Embrechts

          De derde foto vind ik wel heel leuk (zonder mij uit te spreken over de tekst op de foto). Ik kan de omzetting zeker smaken.
          Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

          Comment

          Working...
          X