Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ogen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ogen

    .


    Liefst bekijken op zwarte achtergrond.





    Bedankt al voor het kijken en voor uw reacties.


    Met vriendelijke groeten,

    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Ogen

    Veelbelovende titel, showcase-vermelding... Sorry als ik hard overkomt, maar je titel had net zo goed 'kind' kunnen zijn, of 'schmink', of 'te hoog standpunt', of 'rommelige achtergrond', of 'kind dat niet op de foto wil', of 'ik heb geen betere foto maar wil toch iets posten'. Zet dit desnoods in de beginnershoek, maar toch niet in showcase?

    Comment


    • #3
      Re: Ogen

      Ik had ook iets totaal anders verwacht.
      Mooie familiefoto, maar showcase?
      De ogen staan er wel mooi scherp op

      Comment


      • #4
        Re: Ogen

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
        Veelbelovende titel, showcase-vermelding... Sorry als ik hard overkomt, maar je titel had net zo goed 'kind' kunnen zijn, of 'schmink', of 'te hoog standpunt', of 'rommelige achtergrond', of 'kind dat niet op de foto wil', of 'ik heb geen betere foto maar wil toch iets posten'. Zet dit desnoods in de beginnershoek, maar toch niet in showcase?
        Oei, dit komt wel érrug hard over (ook al denk ik hetzelfde...)
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Ogen

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Oei, dit komt wel érrug hard over (ook al denk ik hetzelfde...)
          Misschien ben ik ook gewoon wat teleurgesteld in dit forum. Oké, we zijn allemaal hobbyfotografen, maar showcase zegt niets meer op dit forum. Ik mag hier mijn slechtste foto ooit posten in showcase, en geen moderator die zal reageren.

          Comment


          • #6
            Re: Ogen

            Veelbelovende titel, showcase-vermelding... Sorry als ik hard overkomt, maar je titel had net zo goed 'kind' kunnen zijn, of 'schmink', of 'te hoog standpunt', of 'rommelige achtergrond', of 'kind dat niet op de foto wil', of 'ik heb geen betere foto maar wil toch iets posten'. Zet dit desnoods in de beginnershoek, maar toch niet in showcase?
            Ik kan hier spijtig genoeg alleen maar volgen....

            Ik zie hier in deze rubriek, de laatste weken, het algemeen niveau van de geposte foto's enorm naar beneden gaan...buiten enkele uitzonderingen na natuurlijk !

            Iedereen moet natuurlijk beginnen, en bijleren, maar showcase posten, daar moet toch een bepaalde kwaliteit bij horen.

            Is Spikkesenior een absolute beginner ? Ik denk van niet ... reden te meer dat ik hier verwonderd ben van de lage technische kwaliteit.

            D.

            Comment


            • #7
              Re: Ogen

              Sorry dat ik mij per ongeluk tussen de grote jongens heb gemengd... het is een materiele vergissing de foto had onder beoordeling moeten staan, maar ja die wijziging ben ik nog niet gewoon he
              nikon coolpix s9100

              Comment

              Working...
              X