Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Professionele Fotografie juwelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Professionele Fotografie juwelen

    Hey

    Ik vroeg me af of jullie me konden helpen. Ik wil enkele juwelen verkopen die ik als erfstuk heb gekregen of die niet meer gedragen worden maar ik wil hiervoor foto's van hoge kwaliteit aanbieden, in de stijl zoals dat bij professionele shops gedaan wordt (vb: https://www.baunat.com/nl/oorbellen/...en-in-wit-goud) Ik heb al gehoord van die kleine boxen waarmee je super professioneel kan shooten. Maar waar vind je dat en kost dat veel?

  • #2
    Re: Professionele Fotografie juwelen

    Oorspronkelijk geplaatst door JolienT Bekijk bericht
    Hey

    Ik vroeg me af of jullie me konden helpen. Ik wil enkele juwelen verkopen die ik als erfstuk heb gekregen of die niet meer gedragen worden maar ik wil hiervoor foto's van hoge kwaliteit aanbieden, in de stijl zoals dat bij professionele shops gedaan wordt (vb: https://www.baunat.com/nl/oorbellen/...en-in-wit-goud) Ik heb al gehoord van die kleine boxen waarmee je super professioneel kan shooten. Maar waar vind je dat en kost dat veel?
    Zoiets ?


    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Professionele Fotografie juwelen

      Lichttentje is een goede oplossing.
      Links en rechts een flits plaatsen (speedlite reportageflits is voldoende)

      Comment


      • #4
        Re: Professionele Fotografie juwelen

        Een erfstuk verkopen???

        Tja ... hoe laag kan je vallen?
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Professionele Fotografie juwelen

          De Ikea-box.
          Je moet eens zoeken hier op BD.Een paar jaar geleden,denk ik werd,werd dit hier voorgesteld als een goedkope en goedwerkende oplossing.Type box etc. werd vermeld.Oorspronkelijk met bouwlampen en goedkoop.

          Comment


          • #6
            Re: Professionele Fotografie juwelen

            Even nagekeken,was wel al een aantal jaar geleden:2007 !!!!
            Zoek onder: lichttent.Kijk dan op pagina 2oedkope en snelle ministudio.Gestart door Rupselkopke.29/03/2007

            Comment


            • #7
              Re: Professionele Fotografie juwelen

              Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
              Even nagekeken,was wel al een aantal jaar geleden:2007 !!!!
              Zoek onder: lichttent.Kijk dan op pagina 2oedkope en snelle ministudio.Gestart door Rupselkopke.29/03/2007
              Waarom niet gewoon de link ernaartoe posten?
              http://forum.belgiumdigital.com/f20/...io-153699.html
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #8
                Re: Professionele Fotografie juwelen

                Geloof me, de juwelen die ik heb liggen zijn echt niet meer om te dragen, maar ik denk voor verzamelaars wel van een behoorlijke waarde! Bedankt voor de info, ik denk dat zo'n lichttentje wel zal doen wat ik ervan verwacht

                Comment

                Working...
                X