Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewaakt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bewaakt

    .


    Liefst bekijken op zwarte achtergrond.





    Bedankt al voor het kijken en voor uw reacties.


    Met vriendelijke groeten,

    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Bewaakt

    Spijtig van je kadrering. De personen rechts lopen uit beeld, de voeten heb je er niet bij en links is er heel wat onbelangrijke ruimte. Volgende keer je standpunt beter kiezen, ook wat onderbelicht. Laat je niet afschrikken door deze negatieve commentaar, leren kost geld...

    Comment


    • #3
      Re: Bewaakt

      Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
      Spijtig van je kadrering. De personen rechts lopen uit beeld, de voeten heb je er niet bij en links is er heel wat onbelangrijke ruimte. Volgende keer je standpunt beter kiezen, ook wat onderbelicht. Laat je niet afschrikken door deze negatieve commentaar, leren kost geld...
      Ben al tevreden dat U me niet moet leren, het zou me nogal geld kosten ... maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.... sans rancune hoor
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Bewaakt

        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        Ben al tevreden dat U me niet moet leren, het zou me nogal geld kosten ... maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.... sans rancune hoor
        Ik neem mijn woorden terug want je foto is echt topklasse en verdient de HOF8

        Comment


        • #5
          Re: Bewaakt

          Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
          Ik neem mijn woorden terug want je foto is echt topklasse en verdient de HOF8
          tsjonge toch, de HoF interesseert me geen f**k en dergelijke topreacties ook al niet
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Bewaakt

            Wat mis ik?

            Er komt, m.i. terechte, kritiek op de foto die in Showcase staat. Onder de foto staat dat alle reacties op prijs gesteld worden en dan ontaard het razendsnel in een grimmig reactie-tegenreactie spelletjes.

            Oud zeer aan beide kanten?
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Bewaakt

              Laat ons inderdaad een beetje serieus blijven hé.
              De foto is absoluut geen showcase foto, wat mij betreft zelfs niet goed genoeg om in een familie album te steken.
              Daarvoor rammelt er veel te veel aan de foto.
              De compositie is inderdaad niet goed, sfeer voel ik ook niet in dat beeld en de foto is inderdaad sterk onderbelicht.
              Als je dan ook nog verkeersborden laat groeien uit mensen hun hoofden in combinatie met een zeer rommelig beeld in het algemeen (je kijkt en zoekt en vindt eigenlijk niks), dan denk ik dat er op dit vlak nog veel werk aan de winkel is.

              Misschien is dit soort fotografie gewoon niet je ding, maar dan kan en mag een eerlijk gegeven comment toch wel, of zie ik het fout ?
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: Bewaakt

                Ik had het nog erger uitgedrukt: deze foto komt zelfs mijn selectie niet door. Vuilbak ermee.
                http://www.catchlight.be
                Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                Comment

                Working...
                X