Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motorshock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Motorshock



    alvast bedankt voor het lijken

    mvg
    Renske

  • #2
    Re: Motorshock

    Ik sta in bewondering voor de details in het zwarte leder terwijl het aangezicht perfect wordt weergegeven. Persoonlijk had ik het hoofd volledig weergegeven, maar dat is de vrijheid van de fotograaf. Een knap beeld!

    Comment


    • #3
      Re: Motorshock

      Ik heb minder verwondering en bewondering dan mijn voorganger.

      Ik zie een vrouw met ballen in dito outfit.
      En dat dan combineren met vlak zacht licht ????? Da's zoals een tang op een varken, excuseer me voor deze uitdrukking.

      Belicht zoiets toch met harder en contrastrijker licht, vooral langs de zijkanten (strijklicht) en een accent langs achteren, maar laat aub die twee lampen vooraan weg...

      Zoiets kan je zo interessant en mooi maken, en wat doe je hier dan... Het portretteren zoals alle andere duizenden portretjes die je kan vinden in elke fotoclub.

      Het enige wat er altijd anders is in dat soort portretten is het model.

      Een jammer gemiste kans, maar doe het gewoon nog eens en experimenteer.
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Motorshock

        Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
        Ik sta in bewondering voor de details in het zwarte leder terwijl het aangezicht perfect wordt weergegeven. Persoonlijk had ik het hoofd volledig weergegeven, maar dat is de vrijheid van de fotograaf. Een knap beeld!
        Begrijp het niet helemaal, het hoofd staat er toch helemaal op?
        Opmerking over het leder onderschrijf ik, dat vergt een goede belichting en die is hier toegepast. Doe maar lekker je eigen ding trouwens... Stoer plaatje!
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Motorshock

          drie reacties en alle drie beetje in strijd met elkaar, benieuwd naar wat andere hier van vinden, kan nog interessant worden ;-)

          Thanks Renske

          Comment


          • #6
            Re: Motorshock

            Technisch goed maar ik voel er niets bij.
            Vriendelijke groet, laGrange
            http://lagrange.1x.com
            "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

            Comment

            Working...
            X