Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The portable hard drive die tegen een stootje kan !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The portable hard drive die tegen een stootje kan !

    Hallo iedereen,

    Even kijken : http://www.4tress.com/index.htm
    Blijkbaar bijzonder geschikt om mee te nemen op het terrein.
    Heeft iemand hier ervaring mee ?

    Groetjes,
    Pol.
    Last edited by enero; 25 augustus 2004, 10:18.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: The portable hard drive die tegen een stootje kan !

    Ziet er robuust uit en kost ook een lieve duit, maar is voor de meesten minder interessant vermits het enkel een externe HD is en je dus ook nog een PC moet meezeulen om er iets van data op/af te krijgen. 'On the road' zou je wel je kaartjes erop kunnen dumpen in een internetcafé natuurlijk.

    Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

    Comment


    • #3
      Re: The portable hard drive die tegen een stootje kan !

      Persoonlijk zou ik het gebruiken om al mijn foto's op weg te schrijven. Kwestie van een goeie backup te hebben die wat betrouwbaarder is dan een disk.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: The portable hard drive die tegen een stootje kan !

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
        Persoonlijk zou ik het gebruiken om al mijn foto's op weg te schrijven. Kwestie van een goeie backup te hebben die wat betrouwbaarder is dan een disk.

        Groetjes,
        Pol.
        Als gewone backup vind ik het zeker overkill. Voor hetzelfde geld koop je 2 externe harddisks met 4 keer zoveel opslagcapaciteit elk (en dan moet je al veel pech hebben om nog iets kwijt te spelen). Onderweg heeft zo'n toestel nog zin (naargelang wat je allemaal uitsteekt), maar thuis zeker niet.

        Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

        Comment


        • #5
          Re: The portable hard drive die tegen een stootje kan !

          Amai, zo 'n ding kost nogal wat centen!
          Kan je dan niet beter zo'n pocket-drive van Lacie kopen? Kan ook tegen een stootje en die nieuwe 7200 FireWire schijven zijn nog eens snel ook!
          Fuji FinePix S100fs

          Comment


          • #6
            Re: The portable hard drive die tegen een stootje kan !

            Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D
            Als gewone backup vind ik het zeker overkill. Voor hetzelfde geld koop je 2 externe harddisks met 4 keer zoveel opslagcapaciteit elk (en dan moet je al veel pech hebben om nog iets kwijt te spelen). Onderweg heeft zo'n toestel nog zin (naargelang wat je allemaal uitsteekt), maar thuis zeker niet.
            Soms sites waar die te bekijken en te verkrijgen zijn ?

            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Re: The portable hard drive die tegen een stootje kan !

              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
              Soms sites waar die te bekijken en te verkrijgen zijn ?

              Pol.
              Ongeveer elke computerwinkel heeft er wel een paar in zijn assortiment zitten. Je kan al eens kijken bij Loveno en Tones (hier is de kleinste externe wel al 200GB en 2 van de die gaat wat duurder - maar wel sneller - uitkomen).

              Groetjes,

              Danny

              Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

              Comment

              Working...
              X