Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witoogeend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Witoogeend


    UPDATE : beetje meer ruimte gecreëerd ...

    Last edited by woca; 18 maart 2016, 18:08.
    http://woutercardoen.myportfolio.com

  • #2
    Re: Witoogeend

    Mooi moment vastgelegd hoor en een leuke soort
    Persoonlijk vind ik 'm te krap in het kader zitten, als je goed nadenkt heb je onderaan de pootjes eigenlijk afgesneden
    Tevens is er een lichtere halo te zien rond de kop, waarschijnlijk van het oplichten

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Witoogeend

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi moment vastgelegd hoor en een leuke soort
      Persoonlijk vind ik 'm te krap in het kader zitten, als je goed nadenkt heb je onderaan de pootjes eigenlijk afgesneden
      Tevens is er een lichtere halo te zien rond de kop, waarschijnlijk van het oplichten

      grts
      Sieg
      Ja, je kent dat hee... je zit zo dicht mogelijk te focussen op een eendje dat rustig zwemt en plots veert ze recht en stel je vast dat je ze maar amper meer in beeld krijgt... ben al blij dat de vleugels er nog op staan... foto is trouwens niets gecropt (6000x4000 pixels).
      http://woutercardoen.myportfolio.com

      Comment


      • #4
        Re: Witoogeend

        Oorspronkelijk geplaatst door woca Bekijk bericht
        Ja, je kent dat hee... je zit zo dicht mogelijk te focussen op een eendje dat rustig zwemt en plots veert ze recht en stel je vast dat je ze maar amper meer in beeld krijgt... ben al blij dat de vleugels er nog op staan... foto is trouwens niets gecropt (6000x4000 pixels).
        Heb ik inderdaad ook al een paar keer tegengekomen Wouter maar dan meestal met een vogel die naar me toe vliegt en op een bepaald moment te krap in het kader zit
        Er is een makkelijke oplossing voor, In PS het canvas wat vergroten en vullen met "content aware"
        Lijkt me makkelijk doenbaar bij deze opname

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Witoogeend

          Tja, iets te krap in het kader, ja, maar de omstandigheden hé? Ik vind dit alvast een hele knappe opname.
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: Witoogeend

            bijzondere soort en leuke pose, zit idd wat krap in het kader maar ikzou er toch blij mee zijn

            Comment


            • #7
              Re: Witoogeend

              Mooie soort, je ziet ze veel op siervijvertjes zitten

              Comment


              • #8
                Re: Witoogeend

                Knap maar krap, zoals reeds aangehaald.
                Zie ook flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Witoogeend

                  heel knap beeld wouter...maar mss de opmerking van Sieg eens toepassen ivm canvasgrootte ik ga dat alvast eens proberen...

                  Groetjes
                  Freddy
                  https://fredor2.wixsite.com/my-site

                  Comment


                  • #10
                    Re: Witoogeend

                    Mooie fladderaar Wouter . Maar ruimte onderaan was ind beter.

                    Johan

                    Comment

                    Working...
                    X