Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset @ Audresselles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sunset @ Audresselles

    Nog eentje uit m'n archief. Deze foto was overbelicht, m'n eerste ervaringen met long exposures.
    Er zat een lichtblauwe band rond de zon (iets wat ik daarna nooit meer heb ervaren)in de lucht, die ik er tot op heden niet kon uithalen.
    Ik zou er ooit nog graag eens staan, onder dezelfde omstandigheden... Het water kwam wel héél snel op, dus tijd voor een herkansing was er niet, de zon ging ook heel snel onder.
    Bedankt om te kijken,
    mvg Christophe


  • #2
    Re: Sunset @ Audresselles

    Behalve de blauw en paarsige kleuren waar ik niet helemaal uitkom, toch een kanjer van een compo. Een mooie wig precies in de richting van de zon.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Sunset @ Audresselles

      Zeer goed gekozen compo, de lijn leidt je recht naar de ondergaande zon toe
      Hele knappe opname !
      De kleuren, ik denk dat ik er zelf iets anders van zou gemaakt hebben, maar dat is kwestie van smaak

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Sunset @ Audresselles

        ondanks de toch ietwat te uitgebrande lucht rond de zon, toch een heel mooi plaatje met prachtige kleuren en compo van ook één van mijn favoriete plaatsen om te gaan fotograferen
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Sunset @ Audresselles

          Lange sluitertijd vol tegen de zon is mij nog niet goed gelukt....Deze toch zeker wel...Zonnetje inderdaad wat uitgebrand, maar verder erg mooi kwa compo en kleur...
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Sunset @ Audresselles

            Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
            ondanks de toch ietwat te uitgebrande lucht rond de zon, toch een heel mooi plaatje met prachtige kleuren en compo van ook één van mijn favoriete plaatsen om te gaan fotograferen
            Kan dit enkel maar beamen, ik kijk er al naar uit om er weer is een paar daagjes te gaan vertoeven.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Sunset @ Audresselles

              Alle positieve elementen zijn al doorgegeven en daar sluit ik me graag bij aan !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Sunset @ Audresselles

                De zon en wolkjes er rond zijn misschien iets te fel, anders een topplaat!

                Groeten
                Jelle
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Sunset @ Audresselles

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Alle positieve elementen zijn al doorgegeven en daar sluit ik me graag bij aan !
                  ik ook!
                  "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sunset @ Audresselles

                    mooi plaat waar misschien toch nog wat aan gesleuteld kan worden zoals hierboven als is gezegd
                    mvg

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sunset @ Audresselles

                      Mooie foto van een uniek en fotogeniek gebied.
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sunset @ Audresselles

                        dat plaatsje ken ik heel goed ,ik vind dit standpunt altijd mooi ,zeker als dan nog alles zich richt op de ondergaande zon ,mooi

                        Comment

                        Working...
                        X