Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Donker blauw II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Donker blauw II

    Het gewicht van de wolken weegt hier door en dat is ook de bedoeling. Geen spiegeltje in het midden om dit nog eens extra te benadrukken.
    Net iets anders dan donker blauw van enkele posts geleden (ik weet niet hoe ik hier een linkje naar plaats), deze is donkerder zwaarder en minder rustig


    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Donker blauw II

    Velen beseffen niet dat een titel een foto naar een hoger plan kan doen rijzen.
    De vlag dekt in dit geval zeker de lading. (en ik durf door de titel niet over de WB te beginnen)
    De dreiging is heel mooi, net als de fijne kabbelende golfjes.
    Zal een PM-etje doen over een linkje plaatsen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Donker blauw II

      Ook mooi en eigenlijk vind ik deze nog sterker dan je vorige "Donker Blauw"
      Knap de dreiging vastgelegd en door de horizon te verlagen benadruk je nog meer die zware lucht

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Donker blauw II

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Velen beseffen niet dat een titel een foto naar een hoger plan kan doen rijzen.
        De vlag dekt in dit geval zeker de lading. (en ik durf door de titel niet over de WB te beginnen)
        De dreiging is heel mooi, net als de fijne kabbelende golfjes.
        Zal een PM-etje doen over een linkje plaatsen.
        Bedankt Johan voor de PM en ik ben blijkbaar in mijn blauwe periode (hadden schilders dat ook niet )
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Donker blauw II

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Ook mooi en eigenlijk vind ik deze nog sterker dan je vorige "Donker Blauw"
          Knap de dreiging vastgelegd en door de horizon te verlagen benadruk je nog meer die zware lucht

          grts
          Sieg

          bedankt Sieg, ook voor het linkje
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Donker blauw II

            deze is idd. nog toffer.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Donker blauw II

              ik ben meer favoriet van je eerste, oogt rustiger.
              maar deze ook wel mooi hoor
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: Donker blauw II

                Wat een pracht dreigende lucht zeg...Knap beeld..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X