Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emmy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Emmy

    Hallo

    Ik heb nu de laatste paar weken een paar keer wat geoefend op portretten, en afgelopen weekend wederom.
    Dit kwam er onder andere afgelopen zaterdag uit, en ik ben er niet ontevreden over.

    Kom maar door met jullie mening


    ISO 100 - F/14 - 1/200 SEC
    Last edited by veryferry; 15 maart 2016, 21:40.

  • #2
    Re: Emmy

    - iets aan de donkere kant naar mijn gevoel.
    - Oogwit van haar rechteroog is wat te wit voor mij.

    -> haar "boze" blik spreekt me wel ergens aan -> krijg echt het gevoel of ze is naar mij aan het kijken :/
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

    Comment


    • #3
      Re: Emmy

      Dank u
      Dat donkere was intentioneel, maar ik zal eens nader naar het oog kijken

      Comment


      • #4
        Re: Emmy

        net zoals anteros vind ik deze ook iets te donker, als ook het rechter oog..... houding blik en setting zitten goed.

        Comment


        • #5
          Re: Emmy

          Is jullie monitor gekalibreerd? Hier is het allemaal niet zo heel donker namelijk. Net een beetje maar.

          Comment


          • #6
            Re: Emmy

            op mijn gekalibreerd scherm is hij toch ook wat aan de donkere kant.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Emmy

              Gekalibreerd en goed.... Aan dat oog zul je zelf toch iets gedaan hebben...?

              off-topic...: Maar tja, ik heb twee gelijke Philips monitoren met IPS-scherm, die vóór kalibratie een volkomen gelijk beeld gaven. Na kalibratie met Spyder3Elite is het linker scherm totaal afwijkend van het rechter scherm, rara hoe kan dat. Oók na hernieuwd kalibreren.. Ik heb het maar opgelost door de kalibratie-file.icm van het linker scherm te kopiëren naar die van het rechter scherm, en opgelost...
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment

              Working...
              X