Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colored by the sea

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Colored by the sea

    Een zonsondergang in Nieuwpoort.
    Deze heb ik al een tijdje op m'n pc staan. Ik heb recent wat foto's eens opnieuw onder handen genomen,
    ik krijg nu meer uit m'n raw bestanden dan een jaar geleden. Deze foto was onderbelicht, maar ik wilde 'm toch eens posten.
    Bedankt voor het kijken,
    mvg Christophe


  • #2
    Re: Colored by the sea

    Ja een foto moet een tijdje "rijpen" zeg ik steeds
    Na een tijd kijk je er heel anders tegenaan, en in die tijd leer je ook meer te werken met het betreffende programma dat je voorhanden hebt
    Zeker een mooie opname hoor Christophe, lange sluitertijd is voor velen kwestie van smaak
    Maar mijn smaak is het in ieder geval wel, knap gedaan !
    Heb hier ook zo iets klaarstaan wat al redelijk oud is en nu opnieuw bewerkt, ongeveer hetzelfde maar toch anders ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Colored by the sea

      zalig beeld voor mij

      Comment


      • #4
        Re: Colored by the sea

        Ik vind het een mooie foto waar je een tijdje kunt blijven naar kijken.

        Comment


        • #5
          Re: Colored by the sea

          Mooi, dat die uit het arcief is gekomen. Mooi compo, en de sluitertijd(zoals bekend) helemaal mijn smaak.
          Een mooie bijkomstigheid is, dat de 2 lichtvlekken voor een mooi evenwicht zorgen. Een echt kijkpleziertje, Christophe !
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Colored by the sea

            Knap werk
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Colored by the sea

              Zeker zo een niet in je archief laten zitten....Knap beeld met fantastische kleurcontrasten..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Colored by the sea

                Heel knap beeld met een heel goede opbouw en kleuren. Ongelooflijk wat er tegenwoordig mogelijk is met nabewerking en hoe we daar onze grenzen ook steeds blijven verleggen.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Colored by the sea

                  heel mooi werk, zoek maar nog eens in je archief als je nog zo een exemplaartjes weet te vinden
                  mvg

                  Comment


                  • #10
                    Re: Colored by the sea

                    Kan niet anders dan de positieve commentaren volgen. Mooi, erg mooi.
                    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Colored by the sea

                      Bedankt voor de reacties...
                      Ik heb nog iets gelijkaardig in het archief zitten, post ik later nog eens.
                      mvg Christophe

                      Comment


                      • #12
                        Re: Colored by the sea

                        deze zeefoto kan ik wel smaken.
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment

                        Working...
                        X