Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fiets - 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] fiets - 2


    Wie één zegt, moet twee zeggen. Ook in het land van omgekeerd.




    iets grotere versie

    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: fiets - 2

    Ook heel leuk natuurlijk, voor vindingrijkheid zeker een dikke plus

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: fiets - 2

      Ook erg leuk !
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: fiets - 2

        heel vindingrijk, ik heb de neiging om mijn hoofd te draaien, erg leuke foto
        mvg

        Comment


        • #5
          Re: fiets - 2

          voor mij zit de foto wel vol symboliek. jullie kennen me niet echt, dus moeilijk om het zomaar te zien.

          In een vorig leven was ik een total loss verslaafd marathon-mountainbiker, met als summum een paar keer Ironbike, dat is een ganse week biken in de alpen, tegen de tijd, en een gemiddelde duur van elke rit van een ureke of 10. Biken was mijn leven. Dit is de laatste mountainbike die ik gehad heb, de laatste van een rijtje van een stuk of 15 of 20 (ik tel de gebroken frames die vervangen geweest zijn in garantie er even bij).

          Alles moest wijken voor mijn fietsen, de wereld mocht op zijn kop staan, ik zou en moest fietsen fietsen fietsen. Het is beginnen minderen toen ik eens de C1 wervel gebarsten heb, en nu lukt dat dus helemaal niet meer wegens de vele knieproblems.

          Ben er dus echt ondersteboven van dat dat niet meer lukt. Ga ik de fiets aan de takken van de bomen hangen ? Of toch maar verder het pad naar nemen ?
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment

          Working...
          X