Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zugspitze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zugspitze

    Beetje getwijfeld deze te plaatsen. De grote steen is nogal een blikvanger, maar bewust in beeld genomen om het lelijke hotel aan de overkant niet in beeld te hebben.
    Vooral de wolken rond de Zugspitze vond ik zelf erg mooi..

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Zugspitze

    Dit wetende maakt de steen nog minder storend. De bewolkte bergtop is inderdaad heel mooi maar vooral tegen het warme groen van de bomen en het water
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Zugspitze

      Bekend stukje Beieren laat je hier zien Jos met de hoogste berg van Duitsland, ken ik nog uit m'n jeugd
      Imposant om terug te zien en heel mooi vastgelegd
      De rots is inderdaad prominent aanwezig maar door de details en het plantje erop heeft deze toch een meerwaarde en geeft extra diepte
      Knappe opname !

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Zugspitze

        Toch ne mooie hoor Jos met diezelfde frisse afwerking die ik van jou gewoon ben en waar ik ook soms een beetje jaloers op ben .
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Zugspitze

          ondanks de prominente rots toch een mooi beeld hoor Jos, je hebt er het beste van gemaakt gezien de omstandigheden
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Zugspitze

            het begint lang te duren eer het zomer is zeker ?

            frisse toffe goed opgebouwde plaat. het plantje redt de rots, zoals mijn voorgangers aangaven.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Zugspitze

              miss ware het beter alleen dat voorste stukje rots mee in beeld te hebben ,komt nu wat zwaar over ,maar de rest van je foto vind ik super ,vooral de mooie kleuren ,en de stenen gezien door het heldere water ,heb je hier een pola gebruikt om de reflectie ie wat op te heffen miss ? heel knap

              Comment


              • #8
                Re: Zugspitze

                Mooi stukje dagfotografie, die door het lekkere frisse groen naar de zomer doet verlangen.
                Knappe scherpte over de hele foto !
                Het water ,net onder de bomen, komt me iets te groen-gesatureerd over ?
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Zugspitze

                  Bedankt voor de reacties en kijken..

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  miss ware het beter alleen dat voorste stukje rots mee in beeld te hebben ,komt nu wat zwaar over ,maar de rest van je foto vind ik super ,vooral de mooie kleuren ,en de stenen gezien door het heldere water ,heb je hier een pola gebruikt om de reflectie ie wat op te heffen miss ? heel knap
                  Als ik het me goed herinner heb ik inderdaad een pola gebruikt hier, waarschijnlijk hierdoor de wat meer gesatureerde kleuren in het water...
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment

                  Working...
                  X