Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sporthorloge / powerbank

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sporthorloge / powerbank

    Ik ben van plan om me een sporthorloge aan te schaffen (misschien de Tom Tom Runner 2 Cardio ) met het oog op het deelnemen aan een 100 km-tocht (stappen). Belangrijk voor mij is de gps-tracking en de synchronisatie met app (bv Runkeeper of Strava). Ik vermoed dat ik dan ook een powerbank zal nodig hebben om de sporthorloge terug op te laden tijdens het gebruik want tijdens dergelijke tocht kom je gauw aan 18- 20 uur gebruik uit. Ik kan me voorstellen dat een sporthorloge (met voortdurende gps tracking) het niet zo lang uithoudt.
    Heeft iemand hier ervaring mee ? Zou dat mogelijk zijn om dergelijke horloge op te laden tijdens de tocht ?


  • #2
    Re: Sporthorloge / powerbank

    Ik heb geen ervaring met dergelijke sporthorloges, maar weet wel dat draagbare GPS-systemen energievreters zijn.
    Zelfs met een powerbank ben ik nog niet eens zeker dat er voldoende lading al zijn.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Sporthorloge / powerbank

      Al hieraan gedacht? Ik heb zo een, voor het smartwatch gedeelte ben ik er van af gestapt, maar om te sporten gebruik ik hem zeker nog!

      http://www.sonymobile.com/global-en/...watch-3-swr50/

      Comment


      • #4
        Re: Sporthorloge / powerbank

        @ WimBollein : ik kende die niet, maar ik vrees voor de compatibiliteit met mijn iPhone en Mac

        Comment


        • #5
          Re: Sporthorloge / powerbank

          De Polar V800 zal zeker aan je verwachtingen voldoen. De autonomie ligt tussen de 20 en 50 uur afhankelijk van de de gebruikte instellingen.
          Een schitterend toestel en nog mooi ook!
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: Sporthorloge / powerbank