Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

    Hey,

    Iemand dat weet heeft van leuke locaties tussen Nieuwpoort en Middelkerke? Of één van de naburige gemeenten rondom? Bedoeling is daar in die buurt een communieshoot te gaan doen. Dankjewel voor jullie suggesties.

    Mvg,

    Tommy
    Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

  • #2
    Re: Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

    Natuurgebied ijzermonding is een mooie locatie. Ik kom er geregeld, en wij hebben daar ook de communiefoto's van ons dochter genomen.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

      Iets voorbij Middelkerke : Walraversijde, mooie locatie, wel verwijzing naar WO natuurlijk.
      Groeten
      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

        Een paar foto's in een go cart kan misschien ook, als het kind dat leuk vind. Staketsel aan de ijzermonding is ook mooi, maar misschien iets te druk. En anders gewoon op het strand, eventueel aan een golfbreker of van die paaltjes?


        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

          Waar staan die paatjes in zee Jef? (mooie fotos trouwens)

          Comment


          • #6
            Re: Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Waar staan die paatjes in zee Jef? (mooie fotos trouwens)
            Bedankt. Die paaltjes staan in Knokke, maar ik vermoed dat er her en der gelijkaardige paaltjes staan op onze stranden.

            Comment


            • #7
              Re: Fotoshoot aan zee tussen Nieuwpoort-Middelkerke

              Tof dat je dit wil delen Jef
              Bedankt hiervoor.

              Ik heb weet dat ze in Nederland ook die paaltjes gebruiken maar heb het aan de belgische kust nog nergens gezien.

              Comment

              Working...
              X