Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

binnenlocatie Gent - familie fotoshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • binnenlocatie Gent - familie fotoshoot

    Ik ben op zoek naar een geschikte locatie voor een familie fotoshoot.
    Gaat over een vrij grote groep (15 - 20 pers).
    Qua buitenlocaties zijn er ideeën genoeg, maar omdat er enkele 80-ers in de groep zitten, wil men dit graag laten doorgaan op een geschikte binnenlocatie.

    Wie kan mij enkele suggesties geven?

    gr,
    Thomas
    https://www.facebook.com/devrieset/

  • #2
    Re: binnenlocatie Gent - familie fotoshoot

    Heb eigenlijk geen idee wat de huidige staat er van is en wat je van sfeer of omgeving wil, maar misschien in het wintercircus in gent ? Het is daar groot, leeg en heel af en toe wordt er wel eens iets in georganiseerd, je moet alleen de juiste personen kennen denk ik.
    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

    Comment


    • #3
      Re: binnenlocatie Gent - familie fotoshoot

      Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk bericht
      Heb eigenlijk geen idee wat de huidige staat er van is en wat je van sfeer of omgeving wil, maar misschien in het wintercircus in gent ? Het is daar groot, leeg en heel af en toe wordt er wel eens iets in georganiseerd, je moet alleen de juiste personen kennen denk ik.
      Is de lokatie waar het wintercircus zich in bevindt, nu niet één grote werf momenteel?
      Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

      Comment


      • #4
        Re: binnenlocatie Gent - familie fotoshoot

        het wintercircus is in steigers... + ik denk niet dat het veel voordelen geeft voor die 80plussers want dan kan je evengoed onder dat groot afdak gaan staan aan het belfort.
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment

        Working...
        X