Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop in het buitenland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop in het buitenland

    Heeft er iemand ervaring met aankopen bij Digitaland in UK ? Ik zie daar een Nikor 200-500 mm lens aan 1185,12 euro: meer dan 400 euro onder de winkelprijs in Belgie. Volgens hun website zijn er geen bijkomende kosten voor tax en/of vervoer. Betrouwbaar ?

  • #2
    Re: Aankoop in het buitenland

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


    Tot gisteren was deze lens bij Mediamarkt te koop @ 1302€ (met Europese garantie). In ieder geval, bij MM Schoten kon je ze vasthouden, betalen en meenemen.
    Als je zelf een camera met geladen batterij meebracht, mocht je ze zelfs proberen.

    Bij Digitaland mag je de lens betalen, en daarna is het afwachten en hopen dat er ooit een pakje verschijnt.

    Zoals vele soortgelijke webshops beweren ze vanuit de UK te versturen, maar regelmatig versturen ze rechtstreeks vanuit Hong Kong.
    Dan loop je de kans dat je invoerrechten, douanekosten en BTW moet betalen. Dan kost het meer dan hier in een fotowinkel.

    Als je op Google de reviews naleest, krijg je angst om iets bij Digiland te kopen.

    Maar, het leven is aan de gokkers. Wie niet waagt, niet wint.

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop in het buitenland

      Hartelijk dank. Ik vreesde al: gewoonlijk zijn sprookjes te mooi om waar te zijn :-)

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop in het buitenland

        Oorspronkelijk geplaatst door Becaris Bekijk bericht
        Hartelijk dank. Ik vreesde al: gewoonlijk zijn sprookjes te mooi om waar te zijn :-)
        wat ik al eens durf doen is bestellen via de engelse of duitse amazon ;-) dat kan soms serieus schelen van prijs.
        En bij zo'n groot bedrijf heb je altijd zekere garantie...
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment

        Working...
        X