Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morning coffee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Morning coffee






    Ik heb geprobeerd met alle tips rekening te houden.
    Last edited by walter bechhols; 8 maart 2016, 11:36. Reden: grote aangepast

  • #2
    Re: Morning coffee

    het lichte deel van de foto vraagt alle aandacht
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: Morning coffee

      Het lichte deel vraagt inderdaad wat aandacht, maar toch fraaie compo. Mocht voor mij iets contrastrijker.
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Morning coffee

        Ik ben het eens met de vorige commentaren: een mooie compositie, maar de aandacht wordt iets te snel naar het lichte gedeelte getrokken. Wat meer contrast maakt er volgens mij een sterker beeld van.

        Comment


        • #5
          Re: Morning coffee

          Beetje croppen, maar helaas, met deze figuur zullen we de oorlog niet meer gaan winnen....
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Morning coffee

            IK heb geprobeerd met al jullie goede raad rekening te houden ( daar doen we het toch voor zeker )

            Comment


            • #7
              Re: Morning coffee

              Om de vergelijking makkelijker te maken is het beter om je update meteen onder het origineel te plaatsen.
              Update vind ik al veel beter (jammer dat het pootje van de stoel er net niet meer op staat), mocht voor mij zelfs nog iets contrastrijker zijn (maar dat is dan eerder smaak natuurlijk).
              "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

              Comment


              • #8
                Re: Morning coffee

                Als je dan tóch bezig bent, contrastrijker zoals ifiamminghi zegt, en wat meer licht op de man...
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Morning coffee

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Als je dan tóch bezig bent, contrastrijker zoals ifiamminghi zegt, en wat meer licht op de man...
                  kan ik enkel bijtreden.

                  Comment

                  Working...
                  X