Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Masca + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Masca + up

    veel mensen zien Tenerife als het eiland van zon en zee ,maar het is ook fotografisch gezien een mooie locatie met heel veel mogelijkheden
    hier het bergdorpje Masca ,die nu te bereiken is met de auto als je van korte haarspeldbochten en diepe afgronden houd ,vroeger was dit dorpje alleen bereikbaar met de ezel
    het gebergte Teno is een streling voor je ogen na iedere bocht heb je een ander uitzicht ,telkens ik naar dit eiland ga moet ik absoluut deze route weer opnieuw doen

    grote versie
    update



    eerste versie

    dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 7 maart 2016, 19:08.

  • #2
    Re: Masca

    Indrukwekkend landschap mooi weergegeven. vooral ook door de schaduwen van de dramatische lucht over de bergtoppen
    Grotere versie is nog imposanter
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Masca

      Mooie locatie die je weer goed hebt vastgelegd Patrick
      De rotsen zijn heel mooi en zacht belicht met veel detail, doch het groene gewas komt mij te gesatureerd en te contrastvol over, maar da's kwestie van smaak

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Masca

        Mooi landschap met prachtige accenten door het licht en de kleuren. En dank voor de grote !
        De anders zo mooie scherpte en detail mis ik bij deze foto een beetje.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Masca

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Mooie locatie die je weer goed hebt vastgelegd Patrick
          De rotsen zijn heel mooi en zacht belicht met veel detail, doch het groene gewas komt mij te gesatureerd en te contrastvol over, maar da's kwestie van smaak

          grts
          Sieg
          Sieg je hebt 100% gelijk ,ik ben blijkbaar iets te gul geweest met de schuivertjes ( en nadien niet laten rijpen )ik heb de hooglichten en de saturatie wat naar beneden gehaald
          @ Johan
          de scherpte Johan vind ik deze keer ook niet optimaal ,weet niet hoe het komt maar in de raw versie oogt hij wat scherper ,maar in ps krijg ik de scherpte niet naar boven ,miss zijn de details te klein door de grote afstand ???

          Comment


          • #6
            Re: Masca

            Véél beter nu Patrick, nu komt 'm heel natuurlijk over

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Masca

              Veel structuur, hou ik van. Niet gemakkelijk deze contrasten maar toch goed vastgelegd.
              Groeten
              Jelle
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Masca

                Update oogt veel beter, krijgt ook meer diepte zo.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Masca

                  De up is prima. Fantastisch door licht en schaduw in dit panorama waardoor de kleuren een belangrijke rol vervullen als vlekjes in een ruig landschap
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Masca

                    ik durfde niet te reageren op de eerste, de tweede is toch wel beter. heb er ooit een mtb wedstrijd gereden in de mist. schitterende streek.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Masca

                      Hoewel ik de licht/kleuraccenten niet echt storend vond, oogt de update inderdaad natuurlijker.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Masca

                        kanp Patrick
                        iedere keer breng je mooie landschapsfoto's mee van het binnenland daar
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment

                        Working...
                        X