Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een RAMP - Wie kan mij helpen!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een RAMP - Wie kan mij helpen!

    Verschrikkelijk, ben je op vakantie in Spanje en bezig om op het strand de zwemgordel van je zoontje om te doen, wordt mijn niet opzichtelijke tas met daarin mijn foto-apparatuur met o.a. een Canon G5 gejat. Ongelooflijk hoe brutaal en hoe snel die gasten zijn. Gelukkig mijn x-drive in het appartement gelaten en na bekomen te zijn van de schrik aangifte gedaan bij de politie.
    Heb ik thuis de spullen klaar liggen om in te vullen en te versturen voor de verzekering kom ik terug uit de tuin na het gras maaien. Vindt ik mijn papieren; waaronder de factuur van de camera doorweekt van de ranja op de grond liggen met mijn dochter van 2 wijzend naar de puinhoop ernaast. Niets meer van te brouwen, het viel als een vodje uit elkaar. Wie kan me helpen aan een factuur (uiteraard tegen vergoeding)

    Broekie, je vraagt openlijk in dit forum om iets illegaals te doen. De reactie van RuZ hierboven is de enige juiste oplossing.
    Omdat BD zich hier mee niet verder in wil laten, sluit ik de topic. Moderator Algemeen, j@n
    Last edited by j@n; 25 augustus 2004, 00:09.

  • #2
    Re: Een RAMP - Wie kan mij helpen!

    Een telefoontje naar de winkel waar je het gekocht hebt en die zenden direct gratis een kopiefactuur met alle gegevens.

    Makkelijk he en kost niets
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Een RAMP - Wie kan mij helpen!

      Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
      Een telefoontje naar de winkel waar je het gekocht hebt en die zenden direct gratis een kopiefactuur met alle gegevens.

      Makkelijk he en kost niets
      Was het maar zo makkelijk, kopie factuur wordt door mijn verzekering niet geaccepteerd,

      Comment


      • #4
        Re: Een RAMP - Wie kan mij helpen!

        de winkel kan je toch gewoon een nieuwe originele maken ,niet ?
        http://www.dullaert.net

        Comment


        • #5
          Re: Een RAMP - Wie kan mij helpen!

          dit lijkt me een raar zaakje

          Comment


          • #6
            Re: Een RAMP - Wie kan mij helpen!

            Oorspronkelijk geplaatst door wim_py007
            dit lijkt me een raar zaakje
            Vakantie te duur uitgevallen ?
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Een RAMP - Wie kan mij helpen!

              Een winkel kan normaal gezien slechts één originele factuur afleveren, maar ze kunnen je wel een nieuwe afdrukken (dat is dus eigenlijk een kopie) die wel door de verzekering aanvaard wordt. Ze zullen geen fotocopie aanvaarden die je zelf maakt, tenzij je die bij het gemeentebestuur van je gemeente 'voor eensluidend' hebt laten verklaren.
              Fuji FinePix S100fs

              Comment


              • #8
                Re: Een RAMP - Wie kan mij helpen!

                Broekie, je vraagt openlijk in dit forum om iets illegaals te doen. De reactie van RuZ hierboven is de enige juiste oplossing.
                Omdat BD zich hier mee niet verder in wil laten, sluit ik de topic.

                Comment

                Working...
                X