Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uncle Bernie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Uncle Bernie


    A7
    FE 24-240mm

  • #2
    Re: Uncle Bernie

    Ansich een tof tafereel.

    Fotografisch gezien veel minder.
    Ik krijg sowieso al de kriebels van achtergronden die uit de camera scherp rollen en achteraf worden onscherp gemaakt in nabewerking.
    Doe dat toch gewoon ineens door een groot diafragma te gebruiken in combinatie met een correcte lenskeuze.
    Nu heb ik het gevoel dat je die mensen hebt gefotografeerd voor een greenkey en er een studioachtergrond is opgeplakt (en dan nog niet goed, maar dit terzijde).

    Ik ben alleszins geen fan van dergelijke foto's, sorry...
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Uncle Bernie

      Er is aan de achtergrond niets gebeurt.De foto is zo uit mijn toestel gekomen.Ik bewerk miJn foto's niet.Ik fotografeer steeds in jpg.Dus veel kan er niet aan bewerkt worden.U bent verkeerd.Maar u bent waarschijnlijk foto's gemaakt met een canikon gewoon.Deze is slechts gemaakt met een A7 van sony met de 24-240 mm lens.Dus vermoedelijk geen canikon kwaliteit.

      Comment


      • #4
        Re: Uncle Bernie

        Sorry,maar nu moet ik mij gaan vertrekken naar Brussel.Ik ga naar tour en taxis.Mijn foto(deze niet hoor)hangt daar heb ik vernomen.Dus moet ik gaan kijken.

        Comment


        • #5
          Re: Uncle Bernie

          Als het zo is is de background goed gelukt, maar ik blijf het optische effect hebben van een geplakte foto.
          Waarschijnlijk komt dit dan door lichtgebruik eerder dan het feit dat het uit een sony is gerold.
          Wat niet wegneemt dat ik nog steeds geen fan ben van dit beeld, sorry.
          Last edited by pete; 5 maart 2016, 08:30.
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment

          Working...
          X