Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lava...?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lava...?

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: Lava...?

    Een onverwachte foto van u en qua compositie al zeker geslaagd.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Lava...?

      Heel mooi abstractje, bouk. Inderdaad eens iets helemaal anders dan we van jou gewend zijn. Met een harde zwart-wit omzetting wordt deze volgens mij nog mooier, zou je dat ees willen proberen?

      Comment


      • #4
        Re: Lava...?

        olie op het strand ?

        wel fijn, eens een totaal andere invalshoek.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Lava...?

          Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
          Een onverwachte foto van u en qua compositie al zeker geslaagd.
          Ja er zitten geen wolken in...
          Ik vraag me af mocht er iemand anders deze foto posten in showcase hoe daar op zou gereageerd worden...
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: Lava...?

            Tsja, wanneer ze teer over hadden bij die dijkversterkingen, dan goten ze het maar uit op een hoopje zeker.

            Comment


            • #7
              Re: Lava...?

              Je ziet het eigenlijk overal in Nederland op de versterkte dijken, maar je moet er maar aan denken om dit zo vast te leggen
              Bijna abstract zo op deze manier, een zw-wt ervan zou het waarschijnlijk ook goed doen

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Lava...?

                -zelfcensuur-
                Last edited by Jefzor; 7 maart 2016, 20:56.

                Comment


                • #9
                  Re: Lava...?

                  eens oog voor iets anders dan wolken Bouk ,awel ik vind dat je dit meer moet doen ,knap vind ik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lava...?

                    Goed gezien en uitgewerkt.
                    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lava...?

                      Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                      Ja er zitten geen wolken in...
                      Ik vraag me af mocht er iemand anders deze foto posten in showcase hoe daar op zou gereageerd worden...
                      Zonder exif kan ik me daar niet over uitspreken.
                      Om maar iets te zeggen : alleen al die slagschaduwen geven in mijn ogen de foto een hoog kiekjesgehalte.
                      Past niet in showcase, het spijt me.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lava...?

                        Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                        Zonder exif kan ik me daar niet over uitspreken.
                        Om maar iets te zeggen : alleen al die slagschaduwen geven in mijn ogen de foto een hoog kiekjesgehalte.
                        Past niet in showcase, het spijt me.
                        Misschien als U hier wat langer lid bent en wat meer inzicht krijgt in fotografie, dat U het meer weet te waarderen.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lava...?

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          Misschien als U hier wat langer lid bent en wat meer inzicht krijgt in fotografie, dat U het meer weet te waarderen.
                          grt,bouk.
                          Pardon ?
                          Welke kristallen bol hebt U ?
                          Ik reageer op foto's, jij reageert op mensen die je niet kent, dat is gewoon zielig.
                          In de voetbal noemen ze dat: trappen op de man en niet op de bal.

                          Meer inzicht in fotografie ? My God !!!! Ik heb de hele evolutie meegemaakt van primair analoog, over doka zwartwit en kleur naar pro-digi, ik heb altijd gewerkt met het allerbeste materiaal dat er op de markt te krijgen was en nu moet ik opeens "meer inzicht krijgen in fotografie". Notabene van iemand die zelf kiekjeskwaliteit levert. Nogmaals : ik zei het al eerder : het spijt me maar ik verkies wél om eerlijk te zijn in mijn oordeel, mag ik ? Heb ik dat recht ? Of toch niet ?

                          Het feit dat U >150.000 posts achter uw naam heeft hier op BD (een mens leeft gemiddeld 30.000 dagen) geeft U zeker niet de morele superioriteit om op dergelijke manier te reageren naar om het even wie. De oude Grieken zouden dit noemen : Hybris (even vertalen : hoogmoed).

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lava...?

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            In de voetbal noemen ze dat: trappen op de man en niet op de bal.
                            ook wel ad hominem genoemd.

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Ik heb de hele evolutie meegemaakt van primair analoog, over doka zwartwit en kleur naar pro-digi, ik heb altijd gewerkt met het allerbeste materiaal dat er op de markt te krijgen was en nu moet ik opeens "meer inzicht krijgen in fotografie".
                            ruikt dan weer naar ad verecundiam van uw kant.

                            bon, ik mag op restaurant ook zeggen dat ik de steak niet lekker vind en ik heb nog nooit een pan in mijn handen gehad.

                            over de foto: oogt bovenaan nogal rommelig en licht zit niet mee, kan nog wat contrast gebruiken.
                            Voor de lol.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lava...?

                              To te the point !
                              Ik voel alleen maar gezonde afgunst omdat ik dat nog nooit "gezien" heb, terwijl ik tussen kilometers zeedijk woon.
                              Zeker origineel, en zou ook zeker benieuwd zijn naar een mooi afgewerkte z/w.
                              Juist de belichting vanaf de zijkant zorgt voor een interessant en spannend schaduwspel.
                              Intussen zijn mijn vingers gaan jeuken met volgend Resultaat
                              @ Bouk : Als ik de link weg moet halen, laat het me gerust weten.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X