Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rani

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rani

    Onlangs gevraagd om enkele foto' s te maken in een wellnesscenter.
    Dit is 1 van de resultaten.


  • #2
    Re: Rani

    Mooie foto van een bloedmooi model.
    En ik begrijp het gebruik van de tekst.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Rani

      Ik begrijp het gebruik van het licht niet ?
      Waarom vollenbak er op langs 2 zijden bijna even sterk, da's veel te egaal...
      Als je dat dan combineert met een raar gekozen hoekje komt het beeld niet mooi over.
      Verder als je een beeld maakt voor een wellnessboetiek dn vind ik wel dat je er zorg voor moet dragen dat de beha mooi aanpast, da's hier niet het geval.
      Ik heb trouwens ook nooit begrepen (en zal het ook nooit doen) warom mensen een locatie vermelden als je niet eens ziet dat het op locatie is gefotografeerd.
      Dit had je even goed kunnen fotograferen in je eigen living of garage...

      Is dit nu een parel voor de zwijnen ? Neen...

      Draai de exposure een beetje terug van je totaalbeeld, want ik weet 100% zeker dat dit licht niet uitgemeten is, de skintones zitten niet juist vandaar.
      Als je dan ook nog een beetje kennis hebt van dodge & burn kan je nog een stukje redeen in nabewerking...

      Maar zoals nu gepresenteerd, pas ik jammer genoeg.
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Rani

        Het licht vind ik zo prettig, ik weet niet of dit een regel is maar ik ga er wel eens mee spelen.
        De bikini, ja daar moet ik je gelijk in geven.
        De locatie is hier inderdaad niet zichtbaar maar ik hoop dat je begrijpt dat dit 1 foto van een reeks is waarbij deze een niet herkenbare locatie had.

        Ik heb deze nabewerking gekozen, de originele is donkerder, ik had misschien iets minder moeten schroeven maar ik houd van licht.

        Bedankt voor je commentaar, hier leren we allemaal uit

        Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Rani

          Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          Ik begrijp het gebruik van het licht niet ?
          Waarom vollenbak er op langs 2 zijden bijna even sterk, da's veel te egaal...
          Als je dat dan combineert met een raar gekozen hoekje komt het beeld niet mooi over.
          Verder als je een beeld maakt voor een wellnessboetiek dn vind ik wel dat je er zorg voor moet dragen dat de beha mooi aanpast, da's hier niet het geval.
          Ik heb trouwens ook nooit begrepen (en zal het ook nooit doen) warom mensen een locatie vermelden als je niet eens ziet dat het op locatie is gefotografeerd.
          Dit had je even goed kunnen fotograferen in je eigen living of garage...

          Is dit nu een parel voor de zwijnen ? Neen...

          Draai de exposure een beetje terug van je totaalbeeld, want ik weet 100% zeker dat dit licht niet uitgemeten is, de skintones zitten niet juist vandaar.
          Als je dan ook nog een beetje kennis hebt van dodge & burn kan je nog een stukje redeen in nabewerking...

          Maar zoals nu gepresenteerd, pas ik jammer genoeg.

          Moet helaas volgen
          Wat locatie benaming betreft dikwijls zie je Kasteel ..... en zie je enkel een muur of deur ?
          Het licht is hier Idd te hard je hebt hier een goed model en de foto is nog te redden in PS
          Op naar de volgende zou ik zeggen kan enkel beteren

          Comment


          • #6
            Re: Rani

            Wat mij meteen opviel was het verschil in de grootte van haar ogen, wat niet abnormaal is, maar hier zou ik het toch corrigeren in nabewerking.

            Comment


            • #7
              Re: Rani

              vind het licht te fel. als beeld uit een beauty shoot kom je hier niet mee weg bij een klant ..... bh is te groot, ook zou ik de ogen in ps even groot maken, alsook haar neus rechtzetten. voor een gewoon portret moet je dat niet doen, maar aangezien het beauty is... ik zou de foto nog eens opnieuw maken
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: Rani

                Ik heb het beeld opnieuw door photoshop gehaald met dit als resultaat.
                [IMG][/IMG]

                De ogen kreeg ik niet naar mijn zin dus dat is dus ook ongewijzigd.

                Comment


                • #9
                  Re: Rani

                  welness denk ik aan zacht relax en rust.
                  Dat mis ik in deze plaat. Dit kan voor gelijk wat getrokken zijn.
                  Er zijn een paar zaken die mij zeer hard storen aan deze plaat.
                  Je belichting is hard (zelfs in de update) het lijkt wel of je het licht maakt met je flits. Wat zeker niet voor zacht, rust en relax zorgt.
                  Ook de slagschaduw van BH of Bikini op de arm maakt het allemaal wat harder.
                  Voor mij is het gezicht ook te wit tegenover het lichaam.
                  Op naar de volgende zou ik zeggen...
                  þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                  Freelance bedrijfsfotograaf
                  klikerdeklik hier voor mijn website!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rani

                    En weer heeft Pete gelijk, niet dat ik dat alles ook in eerste instantie zag, voor mij was de vlakke (zoals hij noemt even sterk van beide zijden) belichting niet mooi.
                    Lieven begrijpt het gebruik van de tekst, ik vind dat je beter volledig had mogen zijn, graag ook adres en telefoonnummer van maker en model erbij, benevens het adres van het wellnescentrum. En vermeld de namen van het bestuur van BD er ook bij, want dankzij hen mogen we hier onze foto's uploaden LOL....
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rani

                      'k weet niet maar 'k vind de schaduw (aan de neus) wat ongelukkig vallen...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rani

                        Haar lippen zijn niet mooi gesloten en dit is direct te fixen denk ik.

                        Comment

                        Working...
                        X