Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D750

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D750

    Ik weet niet of hier al iemand deze gezien heeft ,dus ter info.


    Anderhalf jaar na de introductie van de D750, roept Nikon een reeks camera's terug voor reparatie. Afgelopen juli riep Nikon al camera's terug die gemaakt zijn in oktober en november 2014 vanwege problemen met de sluiter, en nu breiden ze de terugroepactie uit met camera's gemaakt tussen december 2014 tot en met juni 2015. De sluiter kan niet goed werken, waardoor er schaduwen te zien zijn op sommige foto's.



    Mvg Yves.
    What you see is what you get

  • #2
    Re: Nikon D750

    LAp, ik heb prijs...
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D750

      Wel ik ook
      Wou mij aanmelden bij NIKON met hun Webformulier maar daar is plots niets meer te vinden over de terugroepactie ???
      Maandag dan maar bellen met supportcenter

      BTW: mijn toestel heeft geen last van donkere vlekken. Soms blijft de sluiter haperen maar na één klik is dat weer gedaan...

      Nog iemand ervaringen? Ook met de afhandeling van het probleem?

      Allen gegroet

      BC

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D750

        Oorspronkelijk geplaatst door BeeSee Bekijk bericht
        Wel ik ook
        Wou mij aanmelden bij NIKON met hun Webformulier maar daar is plots niets meer te vinden over de terugroepactie ???
        Maandag dan maar bellen met supportcenter

        BTW: mijn toestel heeft geen last van donkere vlekken. Soms blijft de sluiter haperen maar na één klik is dat weer gedaan...

        Nog iemand ervaringen? Ook met de afhandeling van het probleem?

        Allen gegroet

        BC

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D750

          Hoi,

          het zal in deze (her)beginperiode wel drukker zijn dan normaal.
          Midden vorig jaar had Nikon deze terugroepactie ook al... Maar nu hebben ze het serienummergebied uitgebreid.
          Op het Nederlands Nikon forum wordt geschreven dat er op dit moment (bij Nikon NL) gewacht wordt op onderdelen en dat het er druk is...
          Doorlooptijd 2 tot 4 (!!) weken.
          Ik zou nog een maandje (of 2) wachten tot deze drukte voorbij is, zeker als je geen problemen hebt.
          Míjn spiegeldoos betreft het weer niet...

          Adrie

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D750

            Hoi,

            aanvulling...
            Mijn D750 stond niet in het lijstje...
            Maar gisteren hield mijn sluiter het voor gezien, blijft een beetje dicht staan...
            Dus ik heb een zwarte band (nee, niet van't vechten...) bovenaan op mijn fotootjes.
            Als ik de cam nu in z'n schoonmaakstand zet, dan klapt de camera zijn spiegel op, zie je onderaan nog een gedeelte van de sluiter voor de sensor zitten.
            Damn...
            Nu mag ie naar het Nikon service center, voor professionele aandacht.

            Adrie

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D750

              Heb geluk geen oproep nodig heb hem dit jaar nog aangekocht... blijven hopen zekers

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D750

                Toch ook even een positieve noot
                Heb mijn D750 na 8 dagen (incl. verzending) netjes, degelijk verpakt terug! De sluiter klinkt na herstelling inderdaad anders (zachter).
                O ja, ondertussen zijn de reserve-onderdelen terug binnen bij Nikon Dus je kan nu rustig rekenen op max. een weekje "zonder toestel"...

                Comment

                Working...
                X