Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stopmotion/timelapse software voor mac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stopmotion/timelapse software voor mac

    Hoi,

    Voor een dringend projectje ben ik op zoek naar een degelijk stopmotion montage programmaatje zonder al te veel toeters en bellen.
    Ik kan er veel vinden maar ze lijken allemaal te werken met filmpjes als basismateriaal.

    Ik wil foto's gaan maken met mijn dslr en die daarna met software aan elkaar zetten tot een stopmotion filmpje. (evt. met een muziekje er achter)

    Iemand die een dergelijk programma reeds gebruikt of kent?
    Ik denk dat er de dag van vandaag zeker gratis software te vinden is hiervoor.

    Thnx voor de tips!
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

  • #2
    Re: stopmotion/timelapse software voor mac

    Da's nu niet direct materie waar ik zelf mee bezig zijn, maar in de App Store vind je bv: https://itunes.apple.com/be/app/stop...52778697?mt=12
    Bij Macupdate heb ik bv dit gevonden (maar kost ook meteen 5x meer dan die eerste link): http://www.macupdate.com/app/mac/10362/istopmotion
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: stopmotion/timelapse software voor mac

      imovie? Daar kan ik gewoon foto's van uit "foto's" slepen in de balk, dus als je alles importeert de tijd verkort en de overgangen eruit haalt. kan je zo scene's omzetten in een filmpje en in een ander project kan je dan je scene's aan elkaar monteren met muziek of geluid....

      hoewel ik weet niet of dit gratis is... Dat zat in de tijd bij mijn ilife pakket...
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Re: stopmotion/timelapse software voor mac

        Tuurlijk moet dat met iMovie kunnen; dat ik daar niet aan gedacht heb!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X