Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op glas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op glas

    Wist niet goed waar te plaatsen, bij Mensen of bij Natuur en Landschappen.
    Dan maar hier omdat het kind toch de centrale rol speelt hier.
    Ik lees het wel als hij verkeerd staat (hoop ik toch).


  • #2
    Re: Op glas

    Je intro zegt het eigenlijk al helemaal zelf.

    Is het landschap het onderwerp of het kind.
    Zoals ik de compositie bekijk en zie naar de belichting, vind ik persoonlijk het landschap meer het onderwerp en ergens in dat mooie aanzicht zie ik ook een kind staan.
    Moest het kind het onderwerp zijn voor mij dan moet deze meer de aandacht trekken en minder centraal staan. Nu kom ik hem per ongeluk tegen tijdens het lezen van je beeld.

    Ik heb het trouwens altijd wat moeilijk met dit soort beelden. Ofwel kies je voor een landschap ofwel kies je voor een persoon. Maar da's mijn eerlijke mening en niets meer dan dat.
    Kleuren zijn wel heel mooi in je beeld.
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Op glas

      Bedankt voor de info pete. Ik had het inderdaad, zoals ik ook reeds schreef, gemerkt dat er voor deze geen juist onderdeel beschikbaar is op BD.
      Ben er ook mee akkoord dat het landschap (redelijk) mooi is, maar dezelfde foto zonder het kind, trekt op niks in mijn ogen.
      Soms is het moeilijk om er een rechte lijn in te krijgen hé. Bvb.deze foto, ook mét het kind, oogste dan wel lof... ondanks het feit dat het hier ook om twee zaken gaat, de grote deur en het kind...

      Comment


      • #4
        Re: Op glas

        Wat mij betreft had je hiermee mogen showen!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Op glas

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Bedankt voor de info pete. Ik had het inderdaad, zoals ik ook reeds schreef, gemerkt dat er voor deze geen juist onderdeel beschikbaar is op BD.
          Ben er ook mee akkoord dat het landschap (redelijk) mooi is, maar dezelfde foto zonder het kind, trekt op niks in mijn ogen.
          Soms is het moeilijk om er een rechte lijn in te krijgen hé. Bvb.deze foto, ook mét het kind, oogste dan wel lof... ondanks het feit dat het hier ook om twee zaken gaat, de grote deur en het kind...
          Het kind met de deur vind ik toch anders hoor. Daar is duidelijk een interactie tussen de handeling van het kind en die grote deur, waardoor het voor het oog toch 1 onderwerp gaat vormen.
          Maar zoals gezegd, zeker geen slecht beeld hé.
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Op glas

            Een kind kijkt uit over een landschap en daarmee heb ik een verhaal, een verhaal tussen mens en natuur. Mag volgens mij bij "mensen". Goed opname, scherp en mooi van kleur.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Op glas

              Iedereen bedankt voor de tips.

              Comment

              Working...
              X