Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Box Revelation

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Black Box Revelation

    Nog ééntje van black box revelation.
    Bedankt voor alle commentaren/tips op mijn vorige !!

    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
    Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

  • #2
    Re: Black Box Revelation

    Ik vind het een fijne compo, misschien dat de rechterschouder net niet genoeg loskomt uit de achtergrond om een topper te hebben.

    Comment


    • #3
      Re: Black Box Revelation

      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Ik vind het een fijne compo, misschien dat de rechterschouder net niet genoeg loskomt uit de achtergrond om een topper te hebben.
      ik heb nog een ander waar dit wel meer het geval is, maar in portretstand. Persoonlijk vind ik deze in landscape beter...

      Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
      Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

      Comment


      • #4
        Re: Black Box Revelation

        2 totaal andere beelden...
        Die IMO "weinig" met elkaar te maken hebben.
        Foto 1 is the black box revelation en die zangeres gaat mee op in het decor, zeker niet slecht. Maar het is meer een totaal concept.
        Foto 2 draait meer rond de zangeres die lekker aan het grooven is.

        beide foto's zijn scherp en goed belicht
        En beide foto's geven mij zin om nog meer te zien...
        ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Black Box Revelation

          ik vind de 2de ook een hele andere foto, en die is ook goed. Ze kunnen moeilijk vergeleken worden omdat het onderwerp eigenlijk verschilt. De backdrop bepaald in de eerste foto je compo en in de 2de zit die echt op de achtergrond. En dat licht op de schouder dat was er niet en je moet werken met wat er is, dus dat is opbouwend bedoelde detailkritiek.

          Comment


          • #6
            Re: Black Box Revelation

            Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
            2 totaal andere beelden...
            Die IMO "weinig" met elkaar te maken hebben.
            Foto 1 is the black box revelation en die zangeres gaat mee op in het decor, zeker niet slecht. Maar het is meer een totaal concept.
            Foto 2 draait meer rond de zangeres die lekker aan het grooven is.

            beide foto's zijn scherp en goed belicht
            En beide foto's geven mij zin om nog meer te zien...
            Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
            ik vind de 2de ook een hele andere foto, en die is ook goed. Ze kunnen moeilijk vergeleken worden omdat het onderwerp eigenlijk verschilt. De backdrop bepaald in de eerste foto je compo en in de 2de zit die echt op de achtergrond. En dat licht op de schouder dat was er niet en je moet werken met wat er is, dus dat is opbouwend bedoelde detailkritiek.
            Bedankt voor jullie reacties !!
            Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
            Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

            Comment


            • #7
              Re: Black Box Revelation

              De 1e geniet mijn voorkeur op de 2e. In de 2e foto lijkt de zangeres met haar hoofd de microfoon te raken, optisch bedrog natuurlijk. In de 1e begrijp ik wel de kritiek maar toch vind ik dat niet zo storend. Het standpunt is heelgoed gekozen. Groetjes Johan

              Comment

              Working...
              X