Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Jetty No.1 + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The Jetty No.1 + up

    Opgewekt ben ik naar deze plaats toe gereden, om een L.E te maken.
    Daar aangekomen sloeg mijn stemming even om, want mijn telefoon lag thuis aan de lader. En een telefoon is een makkelijk stukje gereedschap bij L.E. (app / timer)
    Dus toen maar als test, een fotootje uit de hand gemaakt. Thuis gekomen toch maar aan het naprutsen geslagen, met onderstaand resultaat.
    En ..... die 1 is natuurlijk een belofte voor de toekomst.

    The Jetty No.1


    Origineel

    Last edited by Johan1956; 1 maart 2016, 10:03.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: The Jetty No.1

    Toch mooi hoor Johan, prima zachte omzetting en een goed gekozen compo
    Je kan ook zonder je gsm LE maken toch

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: The Jetty No.1

      Niet slecht hoor Johan, formaat en omzetting goed gedaan. De structuur van de golfbreker is voor mij wel onherkenbaar in zw? LE doe ik vaak ook zonder GSM of afstandsbediening, waarom zou dat niet gaan?
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: The Jetty No.1

        Bedankt voor de waardering over deze foto.
        Met iets meer aandacht, en minder verkleining een update gemaakt.
        Zonder gsm is zeker een L.E. te maken, maar dat wordt zo'n gereken en gedoe. Bovendien woon ik daar dichtbij, dus dan een keer terug gaan is ook geen probleem.
        En ik was in goed gezelschap, die wel een mooie foto heeft gemaakt. (in de andere richting)
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: The Jetty No.1

          Deze met de korte sluitertijd al mooi...Knap omgezet met mooie grijsverlopen...

          Zonder app op de telefoon inderdaad wat lastig...Met een 10 stopper is het toch even rekenen...En een stopwatch is zeker handig...
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment

          Working...
          X