Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even pauze nemen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Even pauze nemen.

    f5.6--ISO200--1/640sec--105mm

    digitaal impressionist

  • #2
    Re: Even pauze nemen.

    Jammer, maar bij showcase hoop ik altijd betere beelden tegen te komen, dit is gewoon een slechte snapshot, als ik dat mag zeggen. Hard en onflatterend licht, ogen helemaal dichtgelopen, plus het lijkt alsof ze hoofdpijn heeft, al ontbreekt mij het verhaal waarom. Compo wringt voor mij ook, waarom zoveel ruimte boven haar hoofd en de ogen in het midden van het beeld zetten?

    Comment


    • #3
      Re: Even pauze nemen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Jammer, maar bij showcase hoop ik altijd betere beelden tegen te komen, dit is gewoon een slechte snapshot, als ik dat mag zeggen. Hard en onflatterend licht, ogen helemaal dichtgelopen, plus het lijkt alsof ze hoofdpijn heeft, al ontbreekt mij het verhaal waarom. Compo wringt voor mij ook, waarom zoveel ruimte boven haar hoofd en de ogen in het midden van het beeld zetten?
      ik volg hierin. hoewel dit niet men genre van fotografie is.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Even pauze nemen.

        Het was niet mijn bedoeling een flaterende foto te maken maar gewoon een snapshot van een kind dat even niet de handwatermolen hoeft te duwen in de brandende zon.
        Mss had ze wel hoofdpijn maar zeker niet de luxe daar(of over andere "pijntjes",zie foto onderaan) flauw over te doen.
        Botomline(voor mij althans):het is een snapshot maar daarom niet slecht,ik heb enkele opmerkingen proberen oplossen in onderstaande foto maar vind dat,buiten de compo,ik toch meer kracht zie in het orgineel.



        digitaal impressionist

        Comment


        • #5
          Re: Even pauze nemen.

          Bij de tweede foto heb je de lucht mooi belicht maar is het kind onderbelicht. De eerste foto gaan bewerken heeft weinig zin.

          Comment


          • #6
            Re: Even pauze nemen.

            Zoals het ook kan ; https://1x.com/photo/1089382/all:user:13704

            Comment

            Working...
            X