Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beachrace Knokke-Heist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Beachrace Knokke-Heist

    Actie is niet direct mijn vaarwater dus ik zat volledig buiten men comfortzone.
    Maar een maat van mij reed mee en mijn camera heb ik meestal mee. Dus me maar eens gewaagd aan sportfotografie.
    Direct ne dikke respect voor de sportfotografen die weer en wind trotseren. Want het was gvd koud!

    1


    2


    3

    FOTO 3 in kleur voor de liefhebbers
    Last edited by appelboom; 29 februari 2016, 13:19.
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

  • #2
    Re: Beachrace Knokke-Heist

    Koud was het zeker. . Wat betreft mijn bescheiden mening:

    foto 1) Is minder sport natuurlijk. De renners rijden erg klein in de verte, en je betrekt de uitgestrekte zee er mee in. Het geeft wel eenzaamheid weer, maar wat mij betreft is dit een randgeval ( actie of een andere categorie)

    Foto 2) Op zich een goede foto, je hebt de publiekstrekker te pakken . een lager standpunt, iets schuiner en dichterbij de actie zou de foto nog verbeteren.

    Foto 3) Ben hier niet zo'n fan van de zwart-wit omzetting, maar je hebt de verbetenheid wel goed te pakken, zou graag de kleurenversie zien. Compo kan hier wel beter: Voorwiel is een stukje doorgesneden en bovenaan is er in verhouding veel te veel plaats.

    Ondanks deze opmerkingen al bij al wel een goede poging hoor als eerste keer
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Beachrace Knokke-Heist

      Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
      Koud was het zeker. . Wat betreft mijn bescheiden mening:

      foto 1) Is minder sport natuurlijk. De renners rijden erg klein in de verte, en je betrekt de uitgestrekte zee er mee in. Het geeft wel eenzaamheid weer, maar wat mij betreft is dit een randgeval ( actie of een andere categorie)

      Foto 2) Op zich een goede foto, je hebt de publiekstrekker te pakken . een lager standpunt, iets schuiner en dichterbij de actie zou de foto nog verbeteren.

      Foto 3) Ben hier niet zo'n fan van de zwart-wit omzetting, maar je hebt de verbetenheid wel goed te pakken, zou graag de kleurenversie zien. Compo kan hier wel beter: Voorwiel is een stukje doorgesneden en bovenaan is er in verhouding veel te veel plaats.

      Ondanks deze opmerkingen al bij al wel een goede poging hoor als eerste keer
      Merci van de tips! Daar kan ik wat mee...
      Foto 1 is idd op het randje of hoort zelfs totaal niet hier.
      Om eerlijk te zijn was het volledig zonder te beseffen dat ik Sven Nys in beeld had...
      De plaats die ik gekozen had dacht ik dat ik zeer goed stond.
      Maar achteraf gezien was dit een zeer onvoorspelbare plek waar de renners gingen rijden.
      Dus eigenlijk had ik niet de beste plek. De "pro's" vlamde gewoon door het mulle zand. (verder weg) en de liefhebbers liepen op dit stuk en kwamen wel een stukje dichterbij.
      Persoonlijk zou ikzelf de volgende keer voor een iets langere shutter gaan nu heb ik iets te veel de indruk dat ik alles bevriest heb...
      Voor foto 3 heb ik een linkje geplaatst voor een kleurenversie...
      Aan de onderkant van de band kan ik niks meer doen.
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment

      Working...
      X