Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp bij Elinchrom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hulp bij Elinchrom

    ik kocht mij zaterdag een 'mobiele' studio-set zijnde:
    2 Heads (Pro en HS) van Elinchrom met de Quadra ELB400 accu en de Skyport HS transmitter voor Nikon (D810).
    Volgens Elinchrom zelf zou alles vanzelf moeten gaan maar niets is minder waar (voor mij althans).
    De bijgaande Engelse gebruikshandleiding is uitermate beknopt en ik vroeg me af of er iemand die dergelijke set-up reeds enige tijd gebruikt mij even op de goede weg kon zetten.
    Als het kan of mag had ik graag eens langsgekomen tot bij iemand om alles in zijn werking te zien iplv de internet-filmpjes af te lopen waar ik niet precies de antwoorden vind die ik zoek.
    Liefst West of Oost-Vlaanderen maar ook daarbuiten mag u contact opnemen.
    Ik veronderstel ook niet dat Elinchrom zelf initiatie-workshops inricht...

  • #2
    Re: hulp bij Elinchrom

    Ik heb deze set reeds ruim 5 jaar. Bijzonder tevreden over deze aankoop.
    Mijn locatie is Bonheiden (bij Mechelen). Je bent zeker welkom.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: hulp bij Elinchrom

      Dank voor de snelle reactie alvast. Ik wacht nog even af of iemand misschien wat dichterbij woont. On sait jamais.

      Comment


      • #4
        Re: hulp bij Elinchrom

        Als je dit weekend langskomt op de Imaging Days in Tour&Taxis Brussel kan ik je wel op weg helpen
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: hulp bij Elinchrom

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Als je dit weekend langskomt op de Imaging Days in Tour&Taxis Brussel kan ik je wel op weg helpen
          oeps ben ingeschreven voor een foto-vergadering die de stad Kortrijk organiseert voor de ganse namiddag en zondag voormiddag fotoclub EOS in Wevelgem....
          Rest enkel zondag namiddag dus. Ik probeer het mijn vrouw uit te leggen want het lijkt dus een foto-weekend te worden.

          Ik zie enkel 2 dagen voor de beurs? In ieder geval hartelijk bedankt voor de reactie, er is al licht in de tunnel....

          Comment


          • #6
            Re: hulp bij Elinchrom

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Als je dit weekend langskomt op de Imaging Days in Tour&Taxis Brussel kan ik je wel op weg helpen
            Mag ik veronderstellen dat je op de stand van Elinchrom staat dan? Het wordt zondagnamiddag dan.

            Comment


            • #7
              Re: hulp bij Elinchrom

              Oorspronkelijk geplaatst door triple4 Bekijk bericht
              Mag ik veronderstellen dat je op de stand van Elinchrom staat dan? Het wordt zondagnamiddag dan.
              Triple4,

              We staan op de stand van Belgiumdigital zelf ... (zunoel dus ook)
              Via Belgiumdigital kan je ook korting krijgen op de toegangsprijs:
              http://forum.belgiumdigital.com/f19/...-a-527233.html

              Groeten,
              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: hulp bij Elinchrom

                ok dan zien we elkaar zondag. Ik breng nog een collega mee. Bedankt in ieder geval.
                PS Het Elinchrommateriaal zelf is dus niet aanwezig op de beurs?

                Comment


                • #9
                  Re: hulp bij Elinchrom

                  ik krijg geen toegang tot die link-pagina (ben nogthans ingelogd) ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: hulp bij Elinchrom

                    Oorspronkelijk geplaatst door triple4 Bekijk bericht
                    ik krijg geen toegang tot die link-pagina (ben nogthans ingelogd) ?
                    Triple4,

                    Mijn excuses, de korting is nu (helaas) niet meer mogelijk - die gold tot 1 week voor het evenement.
                    Maar, we hopen je toch te zien in Brussel

                    Groeten,
                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: hulp bij Elinchrom

                      Oorspronkelijk geplaatst door triple4 Bekijk bericht
                      Het Elinchrommateriaal zelf is dus niet aanwezig op de beurs?
                      Invoerder Servix&Partners heeft ook een stand op de beurs.
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment


                      • #12
                        Re: hulp bij Elinchrom

                        Was ook maar een euro dacht ik, no problem.

                        Comment


                        • #13
                          Re: hulp bij Elinchrom

                          Dan gaan we daar ook even zien :-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: hulp bij Elinchrom

                            Er staan ook verschillende gebruiksaanwijzingen in het Nederlands op de site van Servix.
                            Wij hebben daar onze BRX 500 gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
                            Groetjes
                            Paul
                            Paul Dhondt
                            Secretaris
                            Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

                            Comment


                            • #15
                              Re: hulp bij Elinchrom

                              Als je nog vragen hebt met deze set, mag je die mij ook altijd stellen. (Of ze hier posten.)
                              Ik heb een vergelijkbare opstelling.

                              Comment

                              Working...
                              X