Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

XF 35mm F2 R WR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • XF 35mm F2 R WR

    Deze morgen de lens mogen ontvangen.
    Ik heb ze ipv de 23mm1.4 op de X-T10 geplaatst.
    Dat ziet er "in real live" ongeveer zo uit:



    (Voor de mensen die het niet zien, het is de kleinste )

    Degelijk metalen behuizing, smooth gevoel op de focusring en 1/3 F A-ring.
    Beetje vaster als de 23mm, maar dat zal waarschijnlijk door de WR dichtingen zijn. (voelt iig goed aan)

    Vermits het nogal redelijk koud was heb ik me beperkt tot enkele foto's tijdens mijn dagelijkse wandelingen.
    Met AF-S/zone 3x3 en close ups op manueel. Sommige zijn genomen tijdens het wandelen zelf.
    Camera op heuphoogte met gekanteld LCD.
    Voor te beginnen, enkele foto's. Ze komen recht uit de camera zonder enige bewerking, crop or whatever. (Jpeg Fine)


  • #2
    Re: XF 35mm F2 R WR

    Veel plezier met uw aankoop!
    Zal ongetwijfeld weer een fuji pareltje zijn zoals de meeste van hun objectieven.

    Ik persoonlijk ben voor de 1.4 versie gegaan (ook een pareltje ;-) ), ik vind de extra stop licht belangrijker dan de weather sealing.

    Comment


    • #3
      Re: XF 35mm F2 R WR

      Amai die XT1 ziet er ineens gigantisch uit !!
      Ik vind de bouw van de 35/2.0 een beetje vreemd in de hand omdat alles nog een stuk kleiner is. Op een X-T10 is het misschien net de ideale combinatie.
      Maar uiteindelijk went alles, en in de kwaliteit heb ik ondertussen haast blindelings vertrouwen
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Re: XF 35mm F2 R WR

        Na veel lovende reviews gelezen te hebben over de 35mm f2 heb ik mijn 1.4 exemplaar ingeruild tegen de f2 versie.
        Ik vind het spijtig dat ik die extra stop scherptediepte controle heb moeten inleveren, maakt echt wel een groot verschil, maar de snelle, geruisloze af van deze lens en het plezier van de ovf met dit objectief maken dat ruimschoots goed. Zoals veel gelezen moet ik beamen, de f2 versie is gemaakt voor de x-pro2 ;-)

        Comment

        Working...
        X