Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Om het eerst!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Om het eerst!

    Wat vinden jullie van deze? Alle tips altijd welkom





    ISO 720 - 70mm - f/4 - 1/400


    Groetjes
    Roeliee
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

  • #2
    Re: Om het eerst!

    qua scherpte en kleuren zit het wel goed.
    Een foto iets later waar beide spelers de tackle aangaan zou allicht meer actie uitstralen. Ik vraag me ook af waarom je de 70-200 f4 gebruikt als je een 150 F2.8 in je bezit hebt?
    Met de 2.8 ga je het onderwerp beter isoleren, op deze foto hou je eigenlijk teveel detail in de achtergrond.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Om het eerst!

      Technisch zit het wel snor. Alleen inderdaad, ietsje meer actie in de foto zou het beeld interessanter maken.
      Kan me wel voorstellen dat een vaste 150 mm wat onhandig/wennen is voor sportfotografie.

      Comment


      • #4
        Re: Om het eerst!

        Bedankt beiden voor te reageren! Misschien inderdaad volgende keer net iets langer wachten met afdrukken... maar gaat soms allemaal ook snel é

        Waarom ik de 150mm niet gebruik? Hoh nog niet echt aan gedacht eerlijk gezegd. Maar de autofocus is ook niet echt snel genoeg hiervoor denk ik. Ook nogal log vind ik om mee te werken voor sport... Zou inderdaad serieus wennen worden denk ik...

        Er komt hier anders precies niet heel volk kijken é...of zie ik dat verkeerd?

        Groetjes
        Roeliee
        Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

        Comment


        • #5
          Re: Om het eerst!

          Er komt wel volk kijken hoor :-)

          Ik volg de rest qua opmerkingen. Persoonlijk zou ik nog iets meer contrast in de foto steken en wat vignettering insteken alsook de foto recht zetten :-)
          Canon 7D , Canon 70-200 F4 L USM, Tamron 17-55 2.8, Canon 50mm 1.8, 430 EXII

          Comment

          Working...
          X