Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IJsland : flitser???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IJsland : flitser???

    Hallo iedereen
    Is het nuttig dat je een flitser meeneemt naar IJsland?
    In de winter zou dat nog gaan maar in de zomer??
    Groetjes stimi

  • #2
    Re: IJsland : flitser???

    Wij waren vorig jaar Juli en Augustus in Ijsland en ik had geen flitser mee en heb die ook niet gemist,hoor.

    Om 23.30 uur stonden wij nog aan de Dettifoss (waterval) en het was er nog klaarlicht dus als je in die periode gaat hoef je hem echt niet mee te sleuren.

    Dan kan je beter zorgen dat je een goed statief en breedhoek lens mee neemt want die zijn daar hun gewicht in goud waard.

    Veel plezier ginder het is een top bestemming
    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

    https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

    Comment


    • #3
      Re: IJsland : flitser???

      stel jezelf de vraag of je nu al een flitser gebruikt voor landschappen of andere taferelen bij genoeg licht. en of je daar dan goede resultaten mee behaalt.

      indien ja, neem vooral de flits mee.

      indien nee, laat de flits vooral thuis. je kan best zonder.
      Voor de lol.

      Comment


      • #4
        Re: IJsland : flitser???

        Even nuttig daar als skis in een badkuip :-)

        Comment


        • #5
          Re: IJsland : flitser???

          Oorspronkelijk geplaatst door The digital hunter Bekijk bericht
          Wij waren vorig jaar Juli en Augustus in Ijsland en ik had geen flitser mee en heb die ook niet gemist,hoor.

          Om 23.30 uur stonden wij nog aan de Dettifoss (waterval) en het was er nog klaarlicht dus als je in die periode gaat hoef je hem echt niet mee te sleuren.

          Dan kan je beter zorgen dat je een goed statief en breedhoek lens mee neemt want die zijn daar hun gewicht in goud waard.

          Veel plezier ginder het is een top bestemming
          Hey Ronald !
          Dat is lang geleden zeg. Alles OK met jullie ?

          Ik blijf hier liever onbekend.
          Als ik zeg : obsidiaanvindplaats weet je genoeg :-)

          Zelf ben ik nog altijd bezig met de foto's van mijn laatste IS trip. Je vindt de mapjes via mijn naam op Google.
          Ik heb alles gedaan dat iedereen me beslist had afgeraden : Sydri Fjallabaksleid was gigantisch mooi, Veidivötn : compleet onderschat maar prachtig van groentinten, Kverkfjöll : alleen op de gletsjer geweest en ferm tegen mijn voeten gekregen van de gids van de cordé die we op de top tegen kwamen. Later zijn we verloren gelopen, ei zo na gingen ze ons komen "redden". Die mannen allemaal met helm, crampons en ijsbijlen, les avonturiers de l'avenue Louise :-) Jökulheimar ook gedaan maar forfait moeten geven op het einde. De bronnen van de Sudura gevonden maar WAT een slechte track zeg !
          Mooi weer gehad met uitz. bij Langsjör, still on the list.
          En het strafste komt op het einde : de Krossa door gekomen met de patrol, man, DAT was nipt zeg !

          Van alle keren IJsland was dit de beste !

          Comment

          Working...
          X