Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sweets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] sweets

    opdracht voor cvo, thema zoete zonde opstelling was octabox als main, de zon als haarlicht en nog een flash met kleurgel op een popup witte achtergrond. feedback gewenst beetje verschillende stijlen uitgeprobeerd maar deze is het uiteindelijk geworden omdat die het beste bij int thema paste vond ik.




    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

  • #2
    Re: sweets

    opdracht geslaagd, vind ik toch ;-)

    Comment


    • #3
      Re: sweets

      de sweets hadden nog wat prominenter in beeld mogen zijn. ze zijn al niet scherp (hoeft ook niet), maar een beetje meer ruimte onderaan had geen kwaad gekund.
      Voor de lol.

      Comment


      • #4
        Re: sweets

        mooie expressie alsof ze betrapt is.
        En dat was natuurlijk ook de bedoeling.
        M

        Comment


        • #5
          Re: sweets

          mooi gedaan,wel wat twijfel bg
          eos 600 d
          lens 18-135 canon 10-22canon

          Comment


          • #6
            Re: sweets

            Vind het ook goed geslaagd.
            Vooral de expressie is top

            Comment


            • #7
              Re: sweets

              Klopt dat is mss wat crap in kader zit. Ze kwam net wat omhoog toen ze dit deed. Ik wou de bg genoeg oof houden. Er zat niet veel plaats tss haar en het muurtje waar de bg tegen stond. Achteraf gezien had ik beter iets meer scherpte op de koekjes gelegd. Nog eens een goede herinnering om tijdens een sessie alles in beeld te blijven analyseren. Qua kleur of uitzicht oogt de bg ook misschien een beetje oudbollig. Dat patroon weet er in zit was te subtiel om op camera scherm te zien. Is eigenlijk het doorschijnen van een muurschildering.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment

              Working...
              X