Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eentje voor de mailchimp experts...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eentje voor de mailchimp experts...

    Beste mensen,

    Op mijn website zou ik graag gaan werken met een "subscribe for the newsletter" button, zodat ik af en toe een nieuwsbrief kan sturen naar de mensen die hier op hebben geklikt.
    Ik werk momenteel met Mailchimp.
    Alleen vroeg ik me af of ik de mensen die op mijn "newsletter" button klikken (na het invullen van hun email adres) automatisch ergens kan laten opslaan in een list in mijn mailchimp account.
    Ook zou het natuurlijk leuk zijn als die mensen dan een automatische bevestigingsmail krijgen met een bedanking voor hun inschrijving.

    Op die manier wil ik dus, na verloop van tijd een list bekomen waar alle mensen die geklikt hebben automatisch in opgeslagen zitten, zodat ik makkelijk een nieuwsbrief kan versturen naar die personen.

    Kan dit?

    Thnx!
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

  • #2
    Re: Eentje voor de mailchimp experts...

    Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Op mijn website zou ik graag gaan werken met een "subscribe for the newsletter" button, zodat ik af en toe een nieuwsbrief kan sturen naar de mensen die hier op hebben geklikt.
    Ik werk momenteel met Mailchimp.
    Alleen vroeg ik me af of ik de mensen die op mijn "newsletter" button klikken (na het invullen van hun email adres) automatisch ergens kan laten opslaan in een list in mijn mailchimp account.
    Ook zou het natuurlijk leuk zijn als die mensen dan een automatische bevestigingsmail krijgen met een bedanking voor hun inschrijving.

    Op die manier wil ik dus, na verloop van tijd een list bekomen waar alle mensen die geklikt hebben automatisch in opgeslagen zitten, zodat ik makkelijk een nieuwsbrief kan versturen naar die personen.

    Kan dit?

    Thnx!
    ik werk met een gewoon formulier en bedankt de mensen voor hun inschrijving.
    Het mailadres bewaar ik in een exel en exel importeer je dan weer zeer makkelijk in mailchimp
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Eentje voor de mailchimp experts...

      Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
      ik werk met een gewoon formulier en bedankt de mensen voor hun inschrijving.
      Het mailadres bewaar ik in een exel en exel importeer je dan weer zeer makkelijk in mailchimp
      Hoi, bedankt voor je tip.

      Zoals al te lezen valt in mijn post wil ik dus niet op die manier werken.

      toch bedankt!
      GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
      AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

      Comment


      • #4
        Re: Eentje voor de mailchimp experts...

        Waarom stel je de vraag bij Mailchimp niet? In het verleden heb ik ook met hen te maken gehad en hun Support werkte in voorkomende gevallen heel goed
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Eentje voor de mailchimp experts...

          Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
          Hoi, bedankt voor je tip.

          Zoals al te lezen valt in mijn post wil ik dus niet op die manier werken.

          toch bedankt!
          Heb het opgezocht en als je betalend lid bent zou dat moeten gaan...
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: Eentje voor de mailchimp experts...

            Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            Waarom stel je de vraag bij Mailchimp niet? In het verleden heb ik ook met hen te maken gehad en hun Support werkte in voorkomende gevallen heel goed
            Omdat ik hem hier stel...

            Ik dacht dat er misschien nog andere mensen baat bij konden hebben op die manier
            GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
            AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

            Comment

            Working...
            X