Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evenementen en direct printing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Evenementen en direct printing

    Is er iemand die weet waar ik een installatie kan huren om foto's meteen afte drukken op een evenement zodat de mensen ze meteen kunnen meenemen? Zoiets als in een pretpark bvb.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Evenementen en direct printing

    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Is er iemand die weet waar ik een installatie kan huren om foto's meteen afte drukken op een evenement zodat de mensen ze meteen kunnen meenemen? Zoiets als in een pretpark bvb.

    Ik dacht dat je dit met een Wifi-connectie tussen printer en camera al met redelijk simpele fotoprinters kan doen. Ik ken niemand die die service aanbied op events en door de week de zelfde printer gebruikt om pasfoto's af te printen. Ik denk niet dat zij dit verhuurd, ik vraag het eens na. ik dacht dat Aikon producties wel een direct printing booth te huur aanbied, maar die is in een caravan ingebouwd. Dit is misschien niet wat je in gedachte had. In Mechelen heb ik dit reeds op verschillende events zien staan en het trek wel wat volk.

    Comment


    • #3
      Re: Evenementen en direct printing

      Al gedaan met meerdere SD-kaartjes (voor dat toestel dan) en een bordje 'de foto's zijn binnen 15' klaar.
      Betalen op voorhand, en er bleven er maar 4 of zo liggen.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Evenementen en direct printing

        Ik heb ondertussen al gevonden wat ik zocht bij foto Robijns in St Truiden.
        Allen bedankt voor de tips.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment

        Working...
        X