Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amber & Laura

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Amber & Laura



    Laat jullie mening zeker na !
    Last edited by LesC; 23 februari 2016, 16:22.

  • #2
    Re: Amber & Laura

    De dame op rechts neemt een sexy pose aan daar waar de dame in de voorgrond eerder terughoudend is.
    Not bad. Mooie foto.

    Comment


    • #3
      Re: Amber & Laura

      Moderator Note: Foto is nu zichtbaar en van reglementaire grootte. Opnieuw verplaatst van Testforum naar Mensen. Overbodige geworden posts verwijderd.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Amber & Laura

        Heel eerlijk,

        ik vind hier niks aan.
        De hele opzet oogt enorm goedkoop en bovendien is er fotografisch weinig tot niets positief te vertellen.
        Het licht is niet mooi, de compositie daar is niet over nagedacht (buizen door het hoofd... te veel om op te noemen) en de blikken van de modellen daar ga ik dan nog over zwijgen.

        Zet ik in die setting twee vrouwen die opzichtig zijn gekleed en ik geef mijn jongste dochter een iphone, dan heb ik dat beeld ook of misschien zelfs beter.

        Wie dit soort beelden opzoekt op internet, zoekt niet naar kwaliteitsbeelden maar naar sexueel getinte suggestieve beelden.

        Het komt misschien allemaal heel bot over wat ik schrijf, maar uiteindelijk met de beste bedoelingen.

        Ik heb op een FB pagina je zelf zien zeggen dat je zelf goed beseft dat dit geen al te beste reeks is, wel dan stel ik me ten eerste de vraag waarom je zelfs moeite doet om zo een beelden te houden, laat staan te bewerken (wees kritisch genoeg voor jezelf) en ten tweede begrijp ik al helemaal niet dat als je dat allemaal zelf al ziet, je nog de moeite doet om dat op een forum te plaatsen ????

        Ik hoop dat je ook niet zo iemand bent die niet tegen terechte kritiek kan en beseft dat dit echt niet goed is !
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: Amber & Laura

          bewerking is niet mijn smaak. over het algemeen heb ik al veel beter werk van jou hier zien verschijnen.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Amber & Laura

            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            Heel eerlijk,

            ik vind hier niks aan.
            De hele opzet oogt enorm goedkoop en bovendien is er fotografisch weinig tot niets positief te vertellen.
            Het licht is niet mooi, de compositie daar is niet over nagedacht (buizen door het hoofd... te veel om op te noemen) en de blikken van de modellen daar ga ik dan nog over zwijgen.

            Zet ik in die setting twee vrouwen die opzichtig zijn gekleed en ik geef mijn jongste dochter een iphone, dan heb ik dat beeld ook of misschien zelfs beter.

            Wie dit soort beelden opzoekt op internet, zoekt niet naar kwaliteitsbeelden maar naar sexueel getinte suggestieve beelden.

            Het komt misschien allemaal heel bot over wat ik schrijf, maar uiteindelijk met de beste bedoelingen.

            Ik heb op een FB pagina je zelf zien zeggen dat je zelf goed beseft dat dit geen al te beste reeks is, wel dan stel ik me ten eerste de vraag waarom je zelfs moeite doet om zo een beelden te houden, laat staan te bewerken (wees kritisch genoeg voor jezelf) en ten tweede begrijp ik al helemaal niet dat als je dat allemaal zelf al ziet, je nog de moeite doet om dat op een forum te plaatsen ????

            Ik hoop dat je ook niet zo iemand bent die niet tegen terechte kritiek kan en beseft dat dit echt niet goed is !
            ik kan tegen een stootje dat weet je ondertussen al

            het is idd niet echt een goed reeks & dat besef ik maar al te goed. Maar met fouten maken leren we hé ? ik heb hier weer uit geleerd en neem dit mee naar de volgende shoot. En waarom ik toch de reeks heb bewerkt ? Ik heb zo iets van, die meisjes doen moeite om voor men lens te staan. Daarmee voel ik me beetje verplicht om toch iets te kunnen afleveren aan hun dat was de grootste reden om ze toch te bewerken

            Comment


            • #7
              Re: Amber & Laura

              Het is belangrijk om je modellen te sturen.
              Het zien er balletwee schatjes uit, dus dat kon beter, want het zit er in. De pose van het rechtse model zit goed, had dan die foto gnomen, het linkse model is niet eens mollig, maar ze kan betere poses aan.
              Rechts kijkt mooi naar de camera, links niet, raar hoor.
              Qua bewerking kon het ook beter/anders, maar je zal daar wel in groeien, door een plugin als Silver Expres bvb.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Amber & Laura

                Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht

                het is idd niet echt een goed reeks & dat besef ik maar al te goed. Maar met fouten maken leren we hé ? ik heb hier weer uit geleerd en neem dit mee naar de volgende shoot. En waarom ik toch de reeks heb bewerkt ? Ik heb zo iets van, die meisjes doen moeite om voor men lens te staan. Daarmee voel ik me beetje verplicht om toch iets te kunnen afleveren aan hun dat was de grootste reden om ze toch te bewerken
                Da's een zeer goede reden en alle respect hiervoor Bram !

                PS : toch nog een opmerking (goed bedoeld hé) : ga volgende keer terug werken met 1 model. Zorg dat je beelden met 1 model beter en beter worden en dan ga je eventueel over naar 2.
                Een duoshoot is nu eenmaal veel moeilijker.
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment

                Working...
                X