Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantiekiekjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vakantiekiekjes





  • #2
    Re: Vakantiekiekjes

    Mooie foto idem model !

    Grts

    Comment


    • #3
      Re: Vakantiekiekjes

      Oorspronkelijk geplaatst door kruisbek Bekijk bericht
      Mooie foto idem model !

      Grts
      de tweede oogt mss iet of wat voyeuristisch omdat de focus nu niet meteen op haar ogen ligt. moest het een kleding shoot zijn snap ik het wel.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Vakantiekiekjes

        Het beste aan de foto's is de titel.
        Die is perfect gekozen, kan het zelf ook niet beter verwoorden.

        Moest het echt voor een kledinglijn zijn en je komt met zulks materiaal af, dan krijg je letterlijk een schop onder je....

        Nu ja, volgende keer beter zeker.
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: Vakantiekiekjes

          Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          Het beste aan de foto's is de titel.
          Die is perfect gekozen, kan het zelf ook niet beter verwoorden.

          Moest het echt voor een kledinglijn zijn en je komt met zulks materiaal af, dan krijg je letterlijk een schop onder je....

          Nu ja, volgende keer beter zeker.
          Van deze opbouwende kritiek kan hij/zij veel leren...
          Is geen showcase hé....

          Comment


          • #6
            Re: Vakantiekiekjes

            knap model - voor mij de eerste
            de tweede, die inkijk... niet men ding
            Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

            Comment


            • #7
              Re: Vakantiekiekjes

              Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
              Van deze opbouwende kritiek kan hij/zij veel leren...
              Is geen showcase hé....
              Snap niet goed wat er onduidelijk is aan het antwoord van Pete.

              Comment


              • #8
                Re: Vakantiekiekjes

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Snap niet goed wat er onduidelijk is aan het antwoord van Pete.
                Maak me daar al lang niet druk meer in.
                Er is hier nu eenmaal een groepje die me niet kan luchten.
                Wat ik ook schrijf, het wordt altijd uitvergroot...
                Trek me daar al lang niks meer van aan.
                De mensen die mijn mening willen en er iets mee doen zijn er goed mee, de rest kan wat mij betreft hoog den boom in.

                PS : voor mij is er geen oordeel of showcase meer, zoals Jeannot het eerder in een draadje heeft gezegd, de hutsekluts dat men er van heeft gemaakt is het begin van het einde.
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: Vakantiekiekjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  Maak me daar al lang niet druk meer in.
                  Er is hier nu eenmaal een groepje die me niet kan luchten.
                  Wat ik ook schrijf, het wordt altijd uitvergroot...
                  Trek me daar al lang niks meer van aan.
                  Sorry, maar ik ken je absoluut niet... Waarom zou ik je dan niet kunnen luchten?
                  Dit is trouwens de eerste keer dat ik reageer op een bericht van jou....

                  Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  De mensen die mijn mening willen en er iets mee doen zijn er goed mee, de rest kan wat mij betreft hoog den boom in.
                  Vertel me dan eens wat hij van uw antwoord kon leren?

                  Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht

                  PS : voor mij is er geen oordeel of showcase meer, zoals Jeannot het eerder in een draadje heeft gezegd, de hutsekluts dat men er van heeft gemaakt is het begin van het einde.
                  Daar ben ik het mee eens...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vakantiekiekjes

                    Wel wat je nu meer zinnigs zeggen dan het feit dat het inderdaad goedkope vakantiekiekjes zijn.
                    Het licht en schaduwwerk is ronduit lelijk en de fotos eijn niet correct belicht. Bikini en borsten alleen maken geen goede foto he. Een goede verstaander had dit toch begrepen.


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vakantiekiekjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      Wel wat je nu meer zinnigs zeggen dan het feit dat het inderdaad goedkope vakantiekiekjes zijn.
                      Het licht en schaduwwerk is ronduit lelijk en de fotos eijn niet correct belicht. Bikini en borsten alleen maken geen goede foto he. Een goede verstaander had dit toch begrepen.

                      Tja, voor mij is die eerste niet "zo" slecht maar ik ben ook nog maar een groentje op dit gebied, geen prof zoals jij....
                      Ik vond je reactie zeker geen reclame voor je workshops maar begrijp wel dat het zakelijk geen goed idee is om hier gratis advies te geven...
                      Ik ga niet verder in discussie met jou.... brengt niets op...
                      Last edited by Dpix; 26 februari 2016, 09:50. Reden: typo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vakantiekiekjes

                        Foto's zoals die eerste zie ik elke dag in boekjes staan - dus maak je niet druk.
                        Onder de omstandigheden met een fel zonnetje past het geheel.. mooie bikini, mooi model, zon, zee, strand gevoel, vakantie gevoel komt naar boven.
                        De eerste foto zien ik dus perfect in een boekje staan ivm met vakanties
                        Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vakantiekiekjes

                          het zijn volgens mij geen slechte pogingen hoor dus laat je niet ontmoedigen. ik denk dat als je bij de eerste het licht op sommige plekken wat verzacht had met bv een diffuser en anderzijds de schaduwen op haar lichaam nog minder zichtbaar had gekregen. schiet me niet af als ik de bal mis sla bij de tweede denk ik dat vooral de pose het probleem is. doordat ze doorhangt op haar armen steken haar schouders en sleutelbenen omhoog. ze spant haar borstspieren ook op waardoor je nog meer definitie en schaduw krijgt. ook hier don't shoot me for trying to help
                          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vakantiekiekjes

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                            Ik vond je reactie zeker geen reclame voor je workshops maar begrijp wel dat het zakelijk geen goed idee is om hier gratis advies te geven...
                            De beste reclame is de mond-aan-mond reclame, en gezien ik al 7 jar ongeveer meedraai in dat circuit zal dat wel genoeg zeggen zeker.
                            Wat betreft gratis advies, ik denk dat ik de enige workshopaanbieder ben op het forum dat zeer regelmatig goed en gratis advies geef.
                            En discussiëren heeft inderdaad alleen nut als er een punt wordt gemaakt

                            PS : als zo een plaat in een boekske komt dan zal het misschien zijn in de brochure van Intersoc waar ze kiekjes van iedereen gratis opvragen.
                            Maar een commercieel boekje, forget it.
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vakantiekiekjes

                              Pete heeft deels gelijk. Dit zijn inderdaad vakantiefoto's. Om diezelfde reden had ik ook niks extra's mee naast de camera. Ik moest het dus doen met de locatie zoals deze was en het is daar altijd vrij tot zeer zonnig. Ik heb hieronder nog een tweetal andere foto's welke iets zachter zijn in de belichting. Wellicht kunnen jullie mij daar nog wat tips over geven.



                              Last edited by Vassago; 2 maart 2016, 19:53.

                              Comment

                              Working...
                              X