Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1dx.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1dx.

    Weet er iemand een snelle hersteldienst voor mijn Canon 1dx?
    Toestel is niet meer in garantie.

  • #2
    Re: Canon 1dx.

    Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Camera's. Dit is een typische camera-vraag die ook in Algemeen had gekund, maar ik ben ervan overtuigd dat je hier sneller een geschikt antwoord zult krijgen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Canon 1dx.

      Even Googelen op Canon Service Center ?
      Ik denk wel dat je ermee naar Nederland zal moeten, ik weet eigenlijk niet of er in België ook zijn

      Wat is het probleem met de camera als ik vragen mag ?

      grts
      Sieg
      Last edited by Sieg; 22 februari 2016, 02:00.
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon 1dx.

        Techrepair Nederland heeft mij destijds goed geholpen voor mijn 70-200 II. Veronderstel dat ze ook body's herstellen.

        Als je geregistreerd bent bij CPS met voldoende pro-materiaal krijg je er zelfs prioriteit.
        cps.canon-europe.com
        Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

        Comment


        • #5
          Re: Canon 1dx.

          meestal kom je idd uit bij techrepair. als je cps lid bent gewoon het formulier downloaden en mee binnenbrengen. Afhankelijk van je rang krijg je zelfs een vervang toestel.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Canon 1dx.

            via fotokonijnenberg bijvoorbeeld kan je je camera binnendoen, en zij sturen deze op naar Techrepair...

            enkele weken terug nog gebruik gemaakt van hun dienst voor mijn 1dx , joystick werkte niet meer deftig, camera een 3 weken moeten missen
            ben wel cps lid, anders kan het naargelang het probleem nog wel wat langer duren

            ook al verschillende keren materiaal binnengedaan bij Digital Service Point in Nederweert (Nederland), zij zijn een erkend Canon repair center
            goeie service, doen ook calibratie en cleaning

            denk dat je ook rechtstreeks naar techrepair kan opsturen
            1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
            www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

            Comment


            • #7
              Re: Canon 1dx.

              Iedereen van harte bedankt voor de nuttige info.
              Het matglas dat zich bevindt in de kamer van de camera, dat was er gisteren uitgevallen, zo plots ineens lag het op de grond na het wisselen van een lens.
              Via een filmpje op YouTube heb ik mijn kans gewaagd om het weer op zijn plaats te krijgen, het is gelukt.

              Comment

              Working...
              X