Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sst een moment stilte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] sst een moment stilte


  • #2
    Re: sst een moment stilte

    Een beeld dat helemaal in evenwicht is maar het mist toch aantrekkingskracht, het heeft mij eerder zo iets braafs
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: sst een moment stilte

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Een beeld dat helemaal in evenwicht is maar het mist toch aantrekkingskracht, het heeft mij eerder zo iets braafs
      Hier ook zo'n beetje hetzelfde gevoel.
      Geen idee hoe je de AF regelt, maar het lijkt of de ultieme scherpte in de driehoek vanuit de rechterhoek zit.
      Dus vanaf ca. halve hoogte in een schuine lijn, naar links.
      Ik wil wel vertellen hoe ik het in 90% van de gevallen doe : 1 punt, wat ik "vasthoud" door AF-on te gebruiken. Google maar eens.
      Waar is dit mooie landschap ?
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: sst een moment stilte

        bedankt voor het kijken en de reactie
        het was eigenlijk de bedoeling om de stilte het een met de natuur te laten overkomen, dus niet het waw gevoel van wat een prachtfoto maar wel
        het waw gevoel van de natuur daarom ook die ene persoon,
        de foto is genomen bij in Sri Lanka tijdens onze wandeling in het park 'Horton plain' .
        mvg

        Comment


        • #5
          Re: sst een moment stilte

          Komt een beetje "saai" over doordat het licht van achter u komt, alles word hetzelfde belicht. Had de zon op een ander positie gestaan voor deze compositie dan had dat al een heel ander effect opgebracht. Maar daar hebben we niet altijd voor te kiezen hé :-). voor de rest een goed beeld.
          Photography is a way to see the world in detail.
          Fotograaf op rust

          Comment

          Working...
          X