Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon camera onder de 1000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon camera onder de 1000

    Beste,

    Ik wil een canon camera kopen onder de 1000€ ik kom van een 600d maar die is kapot gegaan dus ik ben op zoek naar een nieuwe maar weet niet welke dit mag ook 2dehands zijn ik wil wel bij canon blijven vanwege de lenzen die ik al heb ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

  • #2
    Re: Canon camera onder de 1000

    Veel optie is er niet.
    De 750D is een mooie modernisering van de 600D. Zelfde bediening dus je kan direct starten.
    De 760D is een iets ander toestel met vooral wat extra speeltjes aan boord. Ook nog mooi binnen de prijs maar wel een iets ander bediening dan de 600D.
    Beide hebben goede hoog ISO prestaties en dat is altijd handig.

    Dan is er nog de 70D die al iets ouder is. Toestel is er op gericht voor mensen die echt wel die extra functies willen hebben. Als je die functies niet echt nodig acht dan zou ik die niet meer aanbevelen. Trouwens zijn opvolger komt eerstdaags op de markt (aan +- 1300 euro)

    7D MK2 zou je tweedehands moeten kunnen vinden aan 1000 euro. Is gelijkaardig aan de 70D maar dan moderner en sneller.

    De vraag is nu eerder hoe uw ervaringsniveau is en wat uw verwachtingen zijn. Was je tevreden van de 600D en miste je niets dan is de 750D een goede keuze.
    Wil je je verder verdiepen in fotografie of extra speeltjes dan is er de 760D, 70D.
    En wil je vooral meer snelheid dan kan je de 7D overwegen.

    Veel meer keuze zal er niet zijn.

    Je zou die extra 300 euro nog kunnen ophoesten en doorzetten met de 80D. Die heeft nu zeer mooie moderne technologie aan boord. Je kan em wel nog niet kopen maar wel al bestellen in voorverkoop.

    Comment


    • #3
      Re: Canon camera onder de 1000

      topic nr.3 over hetzelfde onderwerp...
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • #4
        Re: Canon camera onder de 1000

        zonder te specificeren wat je ermee wil fotograferen is het moeilijk om correct advies te krijgen. Wat ik momenteel zou overwegen is een 760d of een tweedehands 70d. grootste plus aan deze twee is dat de mogelijkheid om je sluiter en diafragma te bedienen zonder dat je een extra toets moet induwen. 2 wieltjes dus eigenlijk.
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Canon camera onder de 1000

          Nieuwe 70d body is onder de 1000 euro te verkrijgen. Ben er zelf zeer tevreden over, maar weet natuurlijk niet voor wat je die nodig hebt.

          Comment

          Working...
          X