Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gapende leeuwin 2e foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gapende leeuwin 2e foto

    Wat vinden jullie van deze foto? Heb 'm verscherpt na het verkleinen, volgens de tip van Sieg.

    Groetjes, Linda

  • #2
    Re: Gapende leeuwin

    Ik zou die mooier gevonden hebben mocht je gewacht hebben tot de voortanden tevoorschijn kwamen. Door de gesloten ogen mist hij dramatiek en wordt die niet interessant. Ik kijk op mijn laptop maar hier zijn er toch ook uitgebrande plekken te zien.

    Comment


    • #3
      Re: Gapende leeuwin

      Dank Sultana. Ik heb wel een foto met de voortanden, maar ik denk dat de compositie minder is. Nu je het zegt, lijkt de tong wat uitgebrand. Misschien wat te enthousiast geweest met bewerken. Hier een nieuwe poging.

      Groetjes, Linda

      Comment


      • #4
        Re: Gapende leeuwin

        Ik vind de tweede wel beter met die tanden. De timing is goed, maar het stanpunt had beter gekunnen: een paar stapjes naar links en je had die "zoo-achtige" boom links niet meer in beeld, en die andere boom zou niet meer vlak achter de leeuwin zitten. (Gemakkelijk gezegd natuurlijk, ik weet niet hoeveel tijd en bewegingsvrijheid je had om het perfecte standpunt te kiezen. )

        Comment


        • #5
          Re: Gapende leeuwin

          Qua afwerking is de update de betere
          Maar inderdaad zoals Jef hierboven schrijft, in het vervolg een beter (indien het mogelijk is) standpunt kiezen zodat de achtergrond rustiger wordt

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Gapende leeuwin

            Dank voor je reactie, Jefzor. De tweede foto is dus toch beter. Ik zat in een met de hand geduwde rolstoel en kon m'n positie niet zelf bepalen.
            Groetjes, Linda

            Comment


            • #7
              Re: Gapende leeuwin 2e foto

              Dank je wel Sieg. Als ik meer vrijheid heb, zal ik zeker beter op de achtergrond gaan letten.
              Groetjes, Linda

              Comment

              Working...
              X