Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witte muur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Witte muur





    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

  • #2
    Re: Witte muur

    Dag Luc,

    mag ik dit een gedrocht noemen?
    We kennen mekaar toch een beetje en kunnen geloof ik wel kritiek verdragen.
    De compo is er eigenlijk niet, de korrel wegens oververscherping wel, maar toch zijn er plekken wazig, hoe heb je dat gedaan? ;-) Met knipoog want je doet meestal beter.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Witte muur

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Dag Luc,

      mag ik dit een gedrocht noemen?
      We kennen mekaar toch een beetje en kunnen geloof ik wel kritiek verdragen.
      De compo is er eigenlijk niet, de korrel wegens oververscherping wel, maar toch zijn er plekken wazig, hoe heb je dat gedaan? ;-) Met knipoog want je doet meestal beter.
      Dag Lieven,
      Ik verdraag dit zeker ... ook van jou, maar ik mag het toch oneens zijn met die analyse?
      Voor een abstract vind ik dit een vrij klassieke compositie met het zwaartepunt rechts op 1/3 en twee donkere schaduwen die er naar verwijzen. IJzersterk? Neen, maar wel genoeg om het compositie te noemen.
      Korrel zie ik eigenlijk niet, het gaat om stucwerk (crépi). In de linkerbovenzijde komt dit niet genoeg uit de verf (is dat het wazige?).
      Er is weinig editing gebeurd, alleen de hoeken wat verdonkerd voor een betere definitie van de diverse vlakken. Voor de duidelijkheid: nul verscherping.
      Je zou dit ook in architectuur kunnen zetten, maar dat vond ik toch iets te veel detail.
      Na die uitleg hoef je ze nog niet mooi te vinden.... het is zeker niet één van mijn sterkste, maar wel goed genoeg om wat controverse uit te lokken.
      Mission accomplished
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Witte muur

        ik vind de foto wel degelijk iets hebben, als is het maar het lef om zo iets "niets" te durven tonen. Je uitleg helpt om de foto te lezen. fijn !

        inderdaad, het is niet je sterkste, daarvoor zijn andere foto's van je te sterk. maar so what ?
        en altijd super als een foto niet gewoon braaf een weergave van iets is, maar wat discussie uitlokt.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment

        Working...
        X