Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dibond: geborsteld alu of wit?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dibond: geborsteld alu of wit?

    Ik heb op een veiling een bon gewonnen voor een 40x60 afdruk op dibond bij Webprint.be
    Ik wil al langer een afdruk laten maken op dibond of dergelijke, maar heb altijd getwijfeld, vooral omwille van de kostprijs. Ik heb ook nog nooit een afdruk op dibond gezien. Ik weet dus niet welk effect het geborsteld aluminium geeft.

    Kan er iemand een idee geven wat voor foto's best op geborsteld alu en welk soort foto's best op wit afgedrukt worden?
    Heeft iemand ervaring met Webprint.be? Ik heb ooit posters laten afdrukken bij foto.com en die waren stuk voor stuk donkerder dan verwacht... (mijn scherm is gekalibreerd met een Spyder Pro)

    Dit is een grote kandidaat om op dibond te laten afdrukken, zou dit mooi kunnen zijn met geborsteld alu?
    Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
    Mijn fotosite: www.verschaeren.org
    Mijn website: www.computerhersteller.be

  • #2
    Re: Dibond: geborsteld alu of wit?

    Wit wordt niet gedrukt... Dus bij wit is uw wit wit
    bij geborsteld zie je de alu op de plaatsen waar het wit is...
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Dibond: geborsteld alu of wit?

      Dat had ik al begrepen, maar ik vind het moeilijk voor te stellen wat het effect is met mijn foto's...
      Ze zeggen wel dat het vooral voor zwartwit geschikt is.
      Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
      Mijn fotosite: www.verschaeren.org
      Mijn website: www.computerhersteller.be

      Comment

      Working...
      X